24~

92 56 2
                                    

Birkaç gün sonra kendi evime gitmiştim. Evde değişen tek şey odamda ki yoğun detarjan kokusuydu, camı aralayıp kızlara mesaj attım. Bir saat sonra gelip odama geçtik. Sanki uzun zamandır görmemişiz gibi birbirimize sıkı sıkı sarıldık.
Derler ki; İnsanlar ortak sevgilerde buluşur derler.
Sanırım bu grubun ortak kümeside bendim.
Benim odamda günün planı yapılırken , kendimi özeltime katılacak gibi hissediyordum.
Balo bu gece olacaktı. Annemi ikna etmem zor olmuştu , babam zaten gecesi gündüzü belli değildi artık. Kızlara belli etmesemde heyecandan arada ellerim titriyordu.Akşama kadar öyle bir bakımdan geçmiştim ki kremlenmemiş bir yerim kalmamıştı.Ayrıca aleyna'nın adını okuyamadığım , fransız kozmatik  şişeleri karıştırmış ve tenim kadar en az saçım da yumuşacık  ipeksi olmuştu. Giydirilmeye hazır bir bez  bebek gibiydim. Saçım ve makyajım yapamamıştık çünkü ortada elbisem yoktu..
Balo saati yaklaşmasına rağmen ortada ne atilla ne de elbise vardı.
'Sana elbiseni kendi elimle getireceğim' derken bu kadar geç kalacağını tahmin etmemiştim.Odama ki aynanın karşısına geçip telefona bakarken, bilemem kaç bin kez söyleniyordum...

"Öyle sinir bozucu ki kendi daver ettiği baloya bile geç kalacağız..."

Evet bugün atilla' ya karşı pek desevimli bir cümle kuramıyordum.Nedenini bilmesemde  bu gece beni çok geriyor ve endişelendiriyordu.Dakikalar sonra yapacağı makyaj kutusunu sekizinci kez düzenleyen rümeysa ...

"Nazlanarak gideceğin balo için heveslisin bakıyorum" Bana bakan iki surata huysuzca baktım.

"Ben balo için değil, sadece siyah kelebeği bulmak için gidiyorum, yardım amaçlı yani "

Onlar haylaz haylaz gülereken , aleyna..

"Sahi siyah kelebekten haber var mı? "

"Hayır hiçbir iz yok "

Atilla bu gece bir taşla iki kuş vuracağız derken siyah kelebeğin de orda olacağını tahmin  ediyordu. Bugün planımızın tohumlarını atacaktık.Bugün o yüzden önemli bir geceydi.Rümeysa..

"Defne ne yapıyor? "

Bunu söylerken biraz çekinmişti., ben heykel gibi kesilince aleyna..

"Aynı napsın daldan dala işte , zaten artık nazlı var "

Bunu söylerken espiriyel ifadesini takındı.

"Aynen dalda napsın " diyerek onayladım..

Yorum ve voteleriniz
Bekliyorum:)
♥♡♥♡

Sol yanım  >Cennet<      ~Serisi  2~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin