Kat szemszöge :
Miután faképnél hagytam Dom-ot azzal a kérdéssel hogy : Miért olyan bunkó? leültem a szobámba, és elkezdtem írogatni és mellé furcsa szimbólumokat rajzolni amiket eddig nem is láttam , de nagyon tetszettek.
Mikor már kicsit elfáradtam az írásban , és leraktam a füzeteimet, utána rögtön elaludtam. Reggel arra keltem hogy két srác hangja szűrődött be a szobámba, ennek a két hangnak a gazdája pedig nem más volt mint Harry és Matt akik épp elbúcsúztak egymástól, mivel Matt-nak elkellet mennie dolgozni.Ahogy Matt elhagyta a házat én felkeltem .
Miután ez megtörtént rögtön elmentem tusolni és felöltözni.
A mai out fittemnek egy krém színű melegítő szettet és egy fehér színű márkás cipőt választottam, amit anyukámtól kaptam mielőtt ide költöztem volna.
Ma úgy döntöttem, hogy elmegyek és kávézok egyet a Caffé New York-ban, amiről már azok ismerőseim akik már jártak kipróbálták, és így nagyon ajánlottak hogy mindenképpen nézzek be.
Miután kiléptem a szobámból rögtön megnéztem mit csinálhat Harry , de mikor láttam hogy mélyen alszik, erre picit furán néztem hisz az előbb még a hangját hallottam, de biztos miután Matt elment ő vissza feküdt aludni. Ennek tudatában úgy döntöttem nem zavarom, és ébresztem fel ezért inkább hagyok neki egy cetlire irt üzenetet hogy :El is indultam , beállítottam a GPS-t és kevesebb mint 10 percre van innen gyalog.
Később mikor oda értem kértem egy Eper krémes italt amit már gyerekkorom óta nem ittam,mivel abban a kisvárosban ahol felnőttem ott hiába volt kávézó , de nem volt ilyen ízű ital sajnos. Miután megkaptam a kívánt italom helyett foglaltam egy kis asztalnál.
ESTÁS LEYENDO
Bewitching Eyes
Fanfic18 éves Kat álmai valóra váltása érdekébe New York-ba költözik, még ő sem sejti milyen izgalmakat és új érzelmeket tartogat a város neki . A lány csak az álmát szerette volna valóra váltani hogy híres író legyen és a kiadók felfigyeljenek rá, a ki...