72.BÖLÜM(M)

4.2K 173 159
                                    

~

Jennie

Başımı onun tarafına döndürüp uyuyan suratına baktım, o kız da bu görüntüyü gördü.

Sinirlendiğimi hissedince karnından dürttüm, gözleri hafifçe aralanırken kaşları çatıldı" rahat dur" uykulu sesiyle konuştu.

-Uyan artık.

Dün gece üstüne atılınca her şey kendiliğinden gelişti ve kendimi yeniden kollarında buldum.

Bu kadar kolay olmamalıydı ama dayanamadım işte.

Yeniden dürtünce bir anda üstüme çıkıp kendini üzerime bıraktı" kalksana üzerimden"

Dudaklarını boynuma bastırdı" uykum var" tüylerimin diken diken olduğunu hissettim.

-Ben uyuyamıyorsam sende uyuma.

Dizini bacak arama bastırınca çenemi sıktım" dizini çek oradan-n"

Gülüşünü duydum" uyumama izin verirsen çekerim"

-Hayır.

Başını boynumdan kaldırıp göz teması kurdu" eski günlerde ki gibi öperek uyandırırsın sanıyordum, dürtülünce şaşırdım"

Sinir bozucu bir şekilde gülümsedim"adı üstünde eski günler"

-Dün seviştik ama.

Gülümsememi sürdürdüm" sevişmek sadece kendimi tatmin etmek için bir şeydi, sabah ki şey ise sevgi gösterisi. Bunu hak etmediğin için o şekilde uyandırmadım"

Önce yüzü düştü ardından üzerimden kalktı, ayak ucuma oturup yüzüme baktı" haklısın, hak etmiyorum"

-Evet.

İç çekti" asla eskisi gibi olamayacağız değil mi? Sürekli yaptığım şeyi yüzüme vurup hatırlatacaksın"

-Bilmiyorum lisa.

Gerçekten bilmiyorum. Bir yanım olanları unutup mutlu olabiliriz diyor ama diğer tarafım tam tersini söylüyor.

Lisa" ne olursa olsun seni bırakmayacağım" göz teması kurup gülümsedi" çünkü seni seviyorum"

-O yüzden mi..

Hızlı bir şekilde üzerime çıkıp dudaklarıma yapıştı, hızlı hızlı bir kaç tane daha öpücük kondurup başını boynuma gömdü" bütün bu olaylar sana olan sevgimin hiçbir zaman bitmeyeceğini fark ettirdi" boğuk bir şekilde konuşunca elimi saçlarının arasına sokup sesli bir şekilde iç çektim.

-Ne zaman düzeliriz bilmiyorum ama zaman gösterecek manoban...

•••

Arabaya binip Jennie'nin yan profiline baktım" gitmek istediğine emin misin?"

Kısaca yüzüme bakıp önüne geri döndü" evet, bu kadar kolay bir şekilde bu işin içinden sıyrılmana izin vermeyeceğim"

Gülümseyip arabayı çalıştırdım" istediğin gibi olsun hanım efendi"

~

Jennie

Kırmızı ışıkta arabayı durunca arabaya bindiğimizden beri aklımda olan şeyi yapmak için hareketlendim.

Elimi bacak arasına uzatıp pantolonun üzerinde okşayınca şaşkınlıkla suratıma baktı" ne yapıyorsun jennie?" arabaların kornasını duyunca yola dönüp gaza bastı.

Sinsice gülümsedim"aksiyon yaratıyorum"

Lisa" dikkatimi dağıtma çünkü kaza yapabiliriz"

Fermuarını yavaş bir şekilde açarken yutkunuşunu gördüm" iki işi birden yapabilirsin"

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin