Mam na imię Felicja Cherry i mam 16 lat. Od małego mieszkam w miasteczku o nazwie Derry.
Pochodzę z patologicznej rodziny... Moja matka jest alkoholiczką a mój ojczym wcale nie jest lepszy w piciu od niej. W dodatku jest tyranem i często daje mi bardzo brutalne kary. Nie żyjemy biednie. Ale też nie bogato. Ojciec nie pracuje a matka... W sumie też nie ,no chyba, że dawanie dupy za pieniądze można nazwać pracą. Moi rodzice są dość młodzi. Matka ma 32 lata a ojczym 33. Mój biologiczny ojciec powiesił się jak miałam 3 lata... Podejrzewam ,że to przez matkę ,ale ona bez przerwy obwinia mnie o to.Co do wyglądu.
Mam ciemne blond włosy z rudymi pasemkami sięgającymi do łopatek. Gdy wychodzę na słońce moje włosy mienią się jak złoto.
Oczy mam szaro - zielonkawe.
Co do cery ,jest po prostu blada.
Mam 160 cm wzrostu i 68 kg wagi. Mam szerokie ramiona i biodra. Talia jest wąska. Ca całym ciele mam dużo śniaków i blizn po biciu przez "kochanego tatusia,, ...Styl ubierania
Jeans , T-shirt i adidasy. To złota trójka. Żadnych kiecek żadnych różów. Głównie ciemne kolory. Często też ubieram ubrana moro. Nie maluje się. Jak już to tylko eyeliner czy błyszczyk i tyle.
Przyjaciół - brak
Rodziny poza matką i ojczymem - Brak
Miłe wspomnienia - BRAK
Strach - BRAK!
Jestem skryta i nieufna. Nie lubię ludzi ,ale za to kocham zwierzęta. Kiedyś miałam nawet psa... Wabił się Dingo. Był to śnieżno biały mieszaniec. Niestety mój ojciec jako ,,karę,, dla mnie... Zastrzelił dingo na moich oczach. Pamiętam to mimo ,że miałam w tedy tylko 8 lat...
Miałam 2 próby samobójcze... Kiedyś się samookaleczałam ale zrezygnowałam z tego bo przestało dawać mi to sadysfakcje.
Hobby
Moim hobby są zwierzęta ,słuchanie muzyki ,śpiewanie oraz rysowanie. To moje pasje z których nigdy nie zrezygnuje.
CZYTASZ
Przyjaciele? {Zakończone}
NouvellesMam na imię Felicja. Mieszkam w małym miasteczku Derry od urodzenia. Mam 16 lat. Ech... Pochodzę z patologicznej rodziny. Ale więcej w prologu. Pewnego dnia poznaje pewnego bardzo miłego clowna. Nasze relacje potoczyły się w ciekawy sposób.