Минера

27 1 0
                                    

Свят изпълнен с мистерия, магия и войни, и странни същества. 

Магията в този свят произлиза от магически минерали, дълбоко в планетата дошли от космоса, след дълго скитане из мрачния безкрай. Те излъчват енергия, която се запазва в цялата  планената и съществата на нея, поради тези минерали, някой от съществата имат различни магически сили, някой от тях владеят огъня, други водата, трети въздуха и така всички елементи. 

Съществата на планетата са коренно  различни едни от други.  Има гиганти, джуджета, безлики, дори човекоподобни.  Всяка от расите се развива в някой част от огромният континент. 

Първо, ще разберете за създаването на нминера, и видовете на нея, иу спецификите на всяка от 5 нации( раси).  

Първата раса а която ще разберете, се наричат Тероноди.  Те живеят в левият край на континента, те са най- технически развитата цивилизация, и  части отт тази могъща раса, владеят елементната магия от минералите.  Те живеят в красиви, грамадни градове, пълни с кабели, и различни машини. 

Втората раса се наричат Куанши, те се развиват във горната част на Минера, Те са не много развита технически, но 99% от тях могат да използват магията до  перфектност. Техните градове имат вид на нашите земни градове от началото на 19 век,  с електричество едвам едвам, започнало да се появява.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 01, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

МинераWhere stories live. Discover now