Hoofdstuk23

1.9K 41 0
                                    

Pov.Celeste
De grote SUV van Easton rijdt een soort grasveld op, ik kijk nieuwsgierig rond want waar heeft hij me nu weer mee naartoe genomen. We rijden verder en dan zie ik het, overal staan auto's in rijtjes naast elkaar, verschillende koppeltjes zitten in de auto's of op een dekentje naast hun auto. Het grote scherm helemaal van voor word nu nog verlicht met twee grote spots. Easton parkeert de auto achterstevoren, met een frons kijk ik naar hem, zo kunnen we de film toch niet kijken. " wacht twee minuten ik kom je zo halen oké". Ik knik en dan stapt hij uit, er wordt gerommeld op de achter bank en dan hoor ik luide geluiden maar ik bedwing mezelf om te kijken wat het is, want dat had hij gevraagd. Het enige wat ik nu nog hoor is het geroezemoes van de andere koppels maar Easton hoor ik niet meer, ik wil me net omdraaien om te kijken of hij er nog is als mijn deur open word getrokken. Ik smoor een kreet van verassing en klop Easton op zijn arm " je deed me schrikken!" Fluister-roep ik.

Hij grinnikt en helpt me uit die verdomd grote SUV, we verstrengelen onze vingers met elkaar en lopen dan naar een klein huisje waar ze snacks verkopen. Easton besteld een grote cola en popcorn hij wilt zijn creditcard geven maar ik gooi vlug een briefje van twintig dollar op de toonbank " ik betaal" chirp ik vrolijk. Hij kijkt me met een frons aan en wilt iets zeggen maar ik krijg mijn wisselgeld al terug. Ik steek mijn tong naar hem uit en neem de snacks mee "kom je nog" zing ik plagend. Hij neemt de snacks vast met één van zijn grote handen en pakt met de andere hand de mijne vast, zo brengt hij me naar de achter kant van zij truck. Blijkbaar kan hij de achterkant van zijn SUV helemaal open doen en is er daar dus genoeg plaats om neer te liggen. Hij heeft een dekentje klaar gelegd met een paar kussentjes en ook wat lichtjes. Het ziet er echt schattig uit.

"East dit is echt super lief" zeg ik vertedert

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"East dit is echt super lief" zeg ik vertedert. " ja ja, ga nu maar liggen" zegt hij alsof hij niet wilt weten dat wat hij doet lief is. Easton gaat op zijn rug liggen met zijn armen achter zijn hoofd, zijn ogen zijn gesloten en ik kan het niet laten om even zijn gelaatstrekken te bekijken. De lichtjes die hij in zijn auto heeft gehangen geven een mooie gloed op zijn jukbeenderen, ook zijn neus past perfect bij zijn gezicht, zijn kaak lijn spant zich op als hij op wat popcorn aan het kauwen is, deze jongen word nog eens mijn dood.

"Stop met staren tijger", een blos vormt zich op mijn wangen " ik staarde niet" verdedig ik mezelf. Hij humt " whatever makes you sleep at night prinses" grijnst hij. De blos wordt nog groter en ik kijk snel weg zodat hij het niet ziet. Wanneer mijn wangen terug zijn afgekoeld kijk ik hem aan, ik had niet verwacht dat hij ook al naar mij zou kijken "welke film speelt er?" vraag ik om onze staar wedstrijd te verbreken. Hij sluit zijn ogen terug "Shrek of zo iets, het gaat over een groene man meer weet ik niet". Ik glunder "Shrek was één van mijn favoriete films vroeger!" Deel ik mee. Hij kijkt me aan met die priemende bruine ogen dan knikt hij "goed". Het grote witte scherm springt aan en de spots doven langzaam, ik pak een kussen en leg me neer naast Easton. De klanken van het voor stukje van Disney galmen door de boxen, dit is zo cool!

We zitten ongeveer in de helft van de film als ik het wat kou begin te krijgen onder mijn dekentje, het is dan ook nog steeds winter

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


We zitten ongeveer in de helft van de film als ik het wat kou begin te krijgen onder mijn dekentje, het is dan ook nog steeds winter. Een tweede flies deken word rond me gewikkeld "waarom zei je niet dat je het koud had" zegt hij nors. "Wel ik wou niet tot last zijn, wat als je geen extra dekentje zou mee hebben dan voelde jij je k*t  omdat ik het kou had" biecht ik op. "Nou elke slimme jongen weet dat je extra dekentjes moet meenemen naar een date dat buiten is en zeker als je zo iets doet in de winter. Ik ben Easton Jones schatje, ik heb alles" zegt hij. Easton trekt me dichter tegen zich aan "geniet nu maar van de film".

Het scherm wordt terug wit en de muziek staat zo stil dat we het bijna niet meer horen. Ik kijk rond en zie verschillende koppels met elkaar verstrengeld in hun auto zitten. Een paar auto's starten op en rijden weg. Ik lig ondertussen tegen Easton aangeplakt onder drie dekentjes "bedankt voor dit East, echt dit was geweldig". Hij pakt een lok van mijn blonde haren en draait het tussen zijn vingers dan plaatst hij de lok achter mijn oren "goed" zegt hij terwijl hij me in de ogen kijkt. Ik kan het niet laten en druk mijn lippen tegen de zijne, zijn handen rijgen zich in mijn haren. Hij likt over mijn onderlip en gewillig ga ik mee in de kus. Weer strijden we om dominantie en weer wint hij, maar ik had niets anders verwacht. Na een tijdje bijt hij op mijn onderlip en laat me dan los " we gaan naar huis". Ik knik en help hem dan met alles terug op zijn plaats te zetten, na een tiental minuten zijn we klaar en stappen we in. Easton zet direct de verwarming aan en daar ben ik hem dankbaar voor, zo rijden we op een rustig tempo naar zijn huis. Een comfortabele stilte valt in de auto en mijn ogen zakken langzaam toe.

Een autodeur slaat dicht en dan wordt de mijne geopend, ik knipper mijn ogen open als er een hand onder mijn rug en knieholtes schuift "shhh doe je ogen maar dicht schatje" fluistert Easton. Hij heft me uit de auto en trekt me dicht tegen zich aan. Ik laat mijn hoofd tegen zijn borst rusten , één van mijn handen pakt zijn shirt stevig vast en dan sluit ik mijn ogen weer. De auto deur klapt dicht en ik voel hoe hij naar de voordeur loopt, die wordt open gedaan door Brian. Blijkbaar wonen Jack en Brian ook in dit huis maar ik had hun nog nooit opgemerkt tot nu toe dan. Na een korte begroeting tussen de twee loopt Easton met mij in zijn armen de grote trappen op. We komen in zijn kamer en hij laat me zacht op zijn bed vallen. Hij trekt mijn schoenen uit en loopt dan weg ik wil opkijken maar hij staat al terug bij mij. Met één van mijn make-up remover doekjes gaat hij over mijn gezicht " bedankt East voor alles" mompel ik. Hij antwoord niet maar ik voel hoe het bed naast me induikt en hoe hij me naar zich toeschuift " slaap wel tijger".

"Do I need to be afraid of the badboy ?"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu