Sanki birisi hayatımın tam orta yerine sıçmış, boklarını temizleme görevide bana kalmıştı... Tamam bu aşırı derecede saçma bir başlama yazısı oldu kabul, o zaman ilk önce kendimi tanıtayım ben doğa 17 yaşında aşırıaşırıaşırı tembel biriyim- Görebileceğiniz en tembel olanlardan. Sevgilim yok sevdiğim var evet ama, kendisi yürüyen bir ego gibi olduğundan asla beni siklemiyor hoş buna şaşırmamalı bende kendimi pek siklemiyorum açıkçası.
Okulun ilk gününün yani pazartesinin ne kadar boktan ve iğrenç olduğunu söylememe gerek var mı? Umm,sanırım bu durumu gayet iyi bilirsiniz şahsen ben bilmek dahi istemeyenlerdenim... Ayrıca uymaya aşık bir insandım, ne diye sabahın yedisinde sevmediğim 1200 kişinin olduğu bir yere gidiyordum ki?
Eğer biraz daha tavanla bakışarak zaman kaybedersem, öküz kankim berrak ağzıma sıçabilme ve tüm mahalleye beni rezil edebilme potansiyeline sahip bir öküzdü-heyciddenöyleabartmıyrm-
Beni haklı çıkartanda taa kendisi olmuştu hoş şaşırtmamıştı beni yine.
-Berrak- ''lan doğasu kalksana dana geç kaldık doğaaaaa!''
Cama doğru sesini duyduğum gibi fırlamıştım e yuh ama ya yine ve yeniden bu mahalleye rezil olmayı başarmıştım.
-Doğa-''dağ öküzü berrakcım az sessiz olsan yani ben rahatsız olduğumdan demiyorum aşkım sadece mahallede-''
-Berrak-''doğa eğer birazdan kapıyı açmazsan harbiden ağzına sıçıcam bak cidden! zaten geç kaldık aç şu kapıyı.''
Daha fazla rezil olmamak için *hoşdahafazlarezilolamazdım* giriş kapının otomatiğine bastım. Dana gibi merdivenleri çıkan berrağı tanımak çokta zor değildi açıkçası, yüzüme bir uyandırma tokadı beklerken onun sarılması garibime gitmemiş değildi yani.
-Berrak-''Ayyy, canım kankim çok özlemişim seniii!''
-Doğa- ''kanka bende senide, biz daha dün seninkinin evini bulmaya gitmedikmi?''
Ona soru sorar gibi bakarken bana o kadar emin bir şekilde bakıyorduki, sanki dün olanlar rüya gibi bişiydi. Sonra kaşlarını çatıp konuşmaya devam etti.
-Berrak- ''24 saat geçmiş, koskaca 24 saat tabi özlerim şapşik.''
İçimden ben çağatayı 90 gündür görmüyorum diye geçirdim.. bu sırada farketmedende olsa yüzüm asılmıştı berrakda bunu farkedip, bana doğru döndü.
-berrak- ''hey, buzlar kraliçesi uzun zamandır seni böyle dalgın görmemiştim. Hadi gitte üstünü değiştir eğer biraz daha oyalanırsak 2.derside kaçıracağız ve suyun sana bomba haberleri var çok şaşıracaksın!''
-30 dakika sonra-
Kendimi tanıttığım gibi suyuda tanıtayım. Kendisi bizim okulun en güzel kızı olarak seçilmiş sarışın tüm okulla neredeyse çıkmış bir kız tek umudum çağatayla çıkmamasıydı yoksa cidden kötü şeyler olurdu . Kısacası tüm erkeklerin hayallerini süsleyen biriydi benim aksime. Arkadaşımız olsada ilkokulda dahada yakındık bildiğiniz *eniyiarkdş*tık benim sevdiğim çocukla benim onu sevdiğimi bile bile çıkana kadar eskisi gibi güvenemiyordum ona, o günü hatırladıkça ondan dahada soğuyor gibiydim muhtemelen hiç birzaman berrak kadar yakın olamayacaktı bana..
Otobüs durağında berrakla beklerken, daha fazla dayanamayıp sormuştum o soruyu çünkü ciddi anlamda merak ediyordum olan biteni.
-doğa- ''kanka''
-Berrak-''Üzgünüm kankim ama bunu söylemem katiyen Y A S A K . Su başkanın kesin talimatı var, oraya gidince kendisi söyleyecekmiş.''
Oflayarak berrağa kedi yavrusu gibi baktım ama ağzına hayali bir fermuğar çekip bana arkasını döndü.
MERAKTAN ÇATLAMAK ÜZEREYDİM!
Sonunda otobüs gelmişti,geldiği gibi binmiştik zaten. Akbilimi basıp arka basamağa çıktım ve rastgale bir yere geçtim. Arka cebimdeki telefonu alıp müzik listemden asla çıkaramadığım Halsey-Sorry açıp dinlemeye başlamıştım bile en güzel kısmına gelmiştim bile hafifçe sırıttım ve sessizce tekrar ettim bu kısmı ''Özür diliyorum birinin benden gerçekten hoşlanmaya başlayabileceğine inandığım için'' bu kısım o kadar güzeldi ki...
Tam şarkıya devam edecektim ki telefonuma gelen bildirim beni gerçek dünyaya döndürdü.
-YARRAKAYPARDONBERRAK'tan bir mesaj-
Berrak ve mütiş instagram kullanıcı ismi karşınızda biosuda böyle tahmin ettiğiniz gibi ''İsa musa berrak sen bizi kutsa''...
-YARRAKAYPARDONBERRAK- ''kanki valla bence sen aşıksın da bizden saklııyon kesin amk''
Berrağı bulma amacıyla otobüsün her tarafına baktım çok uzaklarda aramıştım sanırım,tamda karşımda bana otuz iki diş sırıtıyordu kafamı sallayıp mesajına geri döndüm.
-DOĞAKUMCU- ''HAYIR AAA YÜZ KERE Mİ DİYECEĞİM!''
Evet,en yakınım ve en güvendiğim kişi olabilirdi berrak ama... ben bile emi değilken hislerimden onlara nasıl açıklayacaktım ki? ''A kanka ben her gün tartıştığım çağataya aşık olmuşum tüh'' mü diyecektim? Daha geçen ay çocuğu duvara sıkıştırmıştım,eh aramızdaa 2 3 cm varken nası hissettiğimi anlatmama gerek yok sanırım.
-YARRAKAYPARDONBERRAK- ''tamam be ama söylemeden edemicem ya EN BEST ŞİPİM ATDOĞ puahhahhah''
Berrağı dövmek için tam kulaklıklarımı çıkarıp onu ararken okula gelmiştik ve oda ön kapıdan kaçmıştı. Bende onun arkasından koştum yaklaşık bi 500metrelik bir koşudan sonra ikimizde durmaya karar verdik. Tabi ben hile yapıp yine onu dövmüştüm ama olsun. Bahçe bomboştu zil yaklaşık 10 15 dk önce çalmıştı muhtemelen.
-Berrak-''abo ikinci tenefüsüde kaçırdık ders matematik kesin bittik giremeyizde sınıfa almaz cadı karı''
-Doğa- ''hadi o zaman go to the kantin''
-Berrak- ''yesss be dana gibi acıktım zaten''
içimden mırıldanarak ''sen ne zaman aç değilsin'' demiştimki anlaşılan pek mırıldanmamıştım çünkü beni kovalamaya başladı! Refleks olarak bende kantine doğru koşmuştum.. keşke koşmasaydım çünkü gördüğüm manzara hiç hoş değildi. Su ve çağatay yan yanalardı..
-Berrak-''OOO çifte kumrularda buradaymış!''
umarım bu sadece bir kabustur..umarım.
-
selaaaaaaaaam umarım bu bölümü seversiniz birdahaki bölümde görüşmek üzeree
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar küresi
Genç Kız Edebiyatı-Çağatay-''bu kokuya aşığım...'' -Doğa-''ne tesadüf bende sana ;)'' Sanki hayatlarımız bir müzikle bağlanmıştı ve biz nakarat kısmında birleşiyorduk'