26°

188 12 4
                                    

Pozeral som na ňu dlhšie, než bolo potrebné, nevediac čo povedať. Analyzoval som všetky pre a proti. Proti bohužiaľ vyhrávalo. Pre mňa nebolo vhodné ostávať tu ešte dlhšie, ale nedokázal som si pomôcť. Páčilo sa mi byť v tomto byte.

,, Asi máš niečo na práci, kľudne choď. Len nechcem byť sama, ale som veľká, zvládnem to. "zasmiala sa a dala taniere do umývadla.

A zrazu išli všetky proti do čerta.

,, Ostanem. Nechcem ťa mať na svedomí." zasmial som sa napokon, aj keď som tušil, že to rozhodnutie budem ľutovať.

,, Pozrieme si niečo? Keď ti je teda lepšie. "navrhol som a ona rýchlo prikývla.

,, Notebook mám v izbe." povedala mi a vydala sa tým smerom. Nasledoval som ju.

,, Asi nemáš Netflix, či? "opýtal som sa, keď mi ho podávala.

,, Nemám."

,, Prihlásim sa ja."sadol som si aj s notebookom na sedačku pri posteli a zapol internetový prehliadač.

Nabehla mi stránka Netflixu a ja som sa na ňu pozrel s otázkou na jazyku.

,, Aký žáner chceš?" opýtal som sa a ona sa posunula na posteli ku mne, aby videla na obrazovku.

,, Nechám to na teba. Nájdi niečo dobré." pousmiala sa a roztiahla sa na posteli sledujúc strop.

,, Money heist? Videla si? " opýtal som sa a ona si pozrela trailer.

,, Nie, kľudne to zapni." povedala mi, keďže sa jej trailer páčil, a posunula sa na druhú stranu postele. Nevedel som, čo odo mňa očakáva. Mám si ľahnúť k nej? Moju predstavivosť by som v tejto chvíli tak rád prefackal! Neviem, kam by zašla moja predstavivosť, ak by bola oblečená tak ako včera, alebo dnes ráno.

,, Nechceš si ľahnúť? Posteľ je dosť veľká a z tej sedačky sa ti bude celkom nepohodlne pozerať. "pobavene na mňa pozrela so zdvihnutým obočím.

Ja som len mykol ramenami, akože mi to je jedno. Toto celé bolo pre mňa nové. Mal som odísť!

Posunul som notebook do stredu postele a ľahol si na druhú stranu ako ležala ona. Mala manželskú posteľ.

Zapol som seriál, ale veľmi som ho nevnímal. Prvú sériu som už aj tak videl. Ruby to ale zaujato pozorovala.

Myšlienky a pocity týkajúce sa ženy vedľa mňa som potlačil a pochoval v najzadnejšej časti môjho mozgu. Nevedel som to ani definovať. Hlavu som mal všade a nikde.

Po tretej časti som sa konečne prinútil pozerať a aj vnímať.

Chodil som nám len občas urobiť čaj, ale inak sme pozerali celý deň. A tiež som ju nútil merať si teplotu, hoci tvrdila, že už je jej lepšie ako včera. Vykašlali sme sa aj na obed, keďže raňajky sme mali neskoro a dosť výživné.

Boli sme v trištvrťke série, keď som spozoroval, že stav Ruby sa opäť zhoršuje. Paplón mala vytiahnutý až k nosu a jemne sa chvela. Musela mať zas horúčku. Tabletka, ktorú si dala ráno, už mohla prestať pôsobiť.

Bez upozornenia som jej ruku priložil  na čelo a skontroloval či naozaj má teplotu. Zas sa jej zvyšovala. Trošku sa mykla pri mojom dotyku.

,, Čo nehovoríš, že ti je zle? Zas sa ti zvyšuje horúčka. " pokarhal som ju.

,, Nie som zvyknutá sa sťažovať. To prejde, pozeraj! " pousmiala sa na mňa spod paplóna odhodlaná ďalej pozerať.

,, Teba mi boli dlžní všetci čerti! " obvinil som ju so smiechom a zastopol seriál.

,, Mohol si dopadnúť aj horšie." povedala mi a ja som sa od srdca zasmial.

,, To máš teda pravdu. Donesiem ti tabletku a čaj. Ak to neprejde, dáme si ešte jednu spoločnú sprchu. "žmurkol som na ňu so smiechom a vyšiel z miestnosti.

O pár minút som nám obom priniesol čaje a jej dal aj tabletku.

,, Ďakujem." povedala mi už ani nepočítam koľkýkrát za tieto dva dni.

,, Neďakuj toľko! Ja budem hlavne rád, ak ti to pomôže. " priateľsky som sa na ňu usmial. Mal som pocit, že sa z nás za tieto dva dni stali naozaj kamaráti. A pokaziť som to nechcel.

Našťastie jej tabletka pomohla a teplota začala klesať. Dopozerali sme prvú sériu a ja som nám objednal pizzu. Obaja sme boli hladný, keďže sme okrem raňajok nič nejedli.

Pustili sme si ďalšiu časť a po pár minútach nám už zvonil poslíček s pizzou.

,, Ja to zaplatím! "zvolala a natiahla sa v rýchlosti po svoju peňaženku, aby mi dala peniaze.

,, Nechaj tak, ja to zaplatím." povedal som jej a smeroval k dverám. Nechcel som s ňou o tom diskutovať.

Ale táto žena je prípad sama o sebe. Očividne jej už bolo lepšie, keďže okolo mňa prebehla ako víchor a otvorila dvere tesne predtým ako som sa k nim dostal.

,, Ja platím! "vyplazila na mňa detinsky jazyk a podávala peniaze chlapovi výmenou za pizzu. Schuti som sa zasmial.

,, Si bláznivá, vieš to?" opýtal som sa a oprel sa s úsmevom o stenu. Starší chlap, ktorý jej chcel vydať, sa na nás len zasmial.

,,Nechajte tak, ďakujeme pekne! "milo sa naňho usmiala a moju poznámku ignorovala.

,, Ďakujem pekne. Pekný večer prajem." povedal a zbehol schody.

Ruby mi podala moju pizzu a zamierila do svojej izby.

,, Očividne ti už je lepšie, keď tu bežíš z jednej strany na druhú. " hodil som sa na posteľ a zahryzol do jedného trojuholníka pizze. Tá chuť! Je to bez pochýb najlepšia pizza v meste.

,, Mňam! Dávno som nič takéto dobré nejedla." prehovorila a zaklonila hlavu so zavretými očami. Ja som sa na nej len zasmial a radšej zmenil tému na niečo vážnejšie.

,, Ako sa cítiš?"

,, Som okey. Horúčka mi klesla. Verím, že zajra mi nič nebude. "

,, To som rád." pousmial som sa a odhryzol si z pizze.

,, Naozaj ďakujem, Alex. Mám pocit, že sa o mňa nikdy nikto nebál tak, ako ty." usmievala sa, ale vyzerala, že to, čo hovorí, myslí vážne.

,, Čo rodičia? Pochybujem, že oni boli pokojní, keď si bola chorá. "zdvihol som nechápavo obočie.

Výraz Ruby sa na sekundu zmenil na strnulý. Bola to naozaj len sekunda, ktorú som si ledva stihol uvedomiť, no potom sa opäť usmievala ako predtým.

,, Jasné. Myslela som okrem nich." mykla ramenami, no mne sa nezdalo, že má na perách úprimný úsmev.

BojovnýWhere stories live. Discover now