Her zaman ki gibi simitçilerin sesi ile uyandım. Simitçiden bir simit alıp yemeye başladım bu gün yine başka bir bankta uyuya kalmışım. Beni fakir sanmayin aslinda bir evim bile var. Ama bnm orda esku anılarım var . Onlara geri donmek hatirlamak bile istemiyorum. Ama cesaretimi toplayip bir gün o eve gireceğim . Kendi kendime düşünirken bir kadinin imda t demesiyle benim kosmam bir oldu. Sesin olduğu yone yoneldim bir kadini tacoz edecekdiki adam elini bile suremeden adana bir yumruk yedirdim adami öldürecek kadar dovdum belki oldu bile ben hemen ordan uzaklastim kadinin teşekkür edecek vakti bile olmadi ben hemen bir taksiye atlayip eski evime döndüm saatlerce kapinin onunde bekledim cesaretimi toplayıp eve girecektim ki binadan biri cikti ve korktum sonra binaya daldım eve girdim eski kopegim yasiyodu bu bir Mucize olsa gerek çünkü yasamsi imkansizdi . Hemen leptop ve evde ne kadar para varsa onlari ve kopegi de alip veterinere gittim kopegin adi eskiya idi k artik bana yardim ediyordu ekip gibi olmustuk. Sonra bi sahile gittim . Beles vifi bulynca hemen faceye girdim eskiden sevdiğim kiz İlkay simdi daha guzellesmis kuzenlerim evrime kafa atmis annemlerin baska bi cocugu olmus. Her sey degismis. Uzulunce hemen bilgisiyari kapatıp yürümeye basladim bir kiz tasa takilip duserken onu tuttum kiz bana bakinca...