www.justsmile.com
Merhaba! Biz Just Smile Entertainment!
Just Smile ailesi olarak size en iyi hizmeti vermek istiyoruz. Bunun için şirket içinde huzur ortamı oluşması gerekli. Bu yüzden; biz de kurallar koyduk. Şirket içindeki huzur ortamını oluşturmaksa kurallara uymakla sizden geçiyor. Tek yapmanız gereken aşağıda verilen kuralları okumanız ve uymanız. Umarız beraber kaldığımız süre boyunca kurallar yüzünden sorun yaşamayız.
Just Smile'la kalın!
Kuralları görmek için kaydırın...
⇢𝓡𝓾𝓵𝓮 𝟏『 𝓣𝓪𝓰𝓻𝓪𝓶』✈
⚜Stajyerler tagram açamaz. Stajyerlerin gönderilerini "Instagram" adlı kitaptan paylaşacağız. Instagram kitabımıza göz atmayı unutmayın! Çıkış yapan idoller tagram açabilirler. Çıkış yapmak istiyorsanız kurallara uyun ve aktif olun! (Şuanlık şirkette idol olmadığı için kimse tagram açmıyor.)
⇢𝓡𝓾𝓵𝓮 𝟐 『 𝓚𝓪𝓿𝓰𝓪; 𝓽𝓪𝓻𝓽ış𝓶𝓪』✈
⚜Kavga çıkaranlar uyarı almadan atılır. Kavga çıkarmanız ve CEO'lara haber verilmemesi durumunda ise haklı - haksız gözetilmeden iki taraf da atılır.
⇢𝓡𝓾𝓵𝓮 𝟑 『 𝓚𝓪𝓸𝓼』✈
⚜Chatte kaos ortamı yaratırsanız uzaklaştırma alırsınız; 1 saat boyunca chate katılamazsınız.
⇢𝓡𝓾𝓵𝓮 𝟒『 𝓐𝓴𝓽𝓲𝓯𝓵𝓲𝓴』✈
⚜Aktiflik en önemli kural. Aktif olamayacaksanız bildirin; aksi takdirde atıldıktan sonra açıklama yapsanız bile geçerli sayılmayacaktır. 2 gün içerisinde chatte hiç aktif görünmeyenlere atılma uygulanır ve tekrar form atarsa kabul edilmez.
⇢𝓡𝓾𝓵𝓮 𝟓 『 𝓢𝓮𝓿𝓰𝓲𝓵𝓲』✈
⚜Sevgili yasağı vardır. Stajyerler hiç bir şekilde sevgili yapamaz. Sadece çıkış yapmış idoller ve CEO'lar sevgili yapabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Main Book] Just Smile © Entertainment
Short Story✿°• Just Smile ailesine hoş geldiniz! Bu kitaptan şunlara ulaşabilirsiniz; └→Form' └→Rules' └→CEO's └→Şirketin İlk'leri