12 MART

62 10 2
                                    

Şarkı çok güzel dinleyin.

Birini çok sevmiştim beni sevmese bile.kaç kere onun beni aşşaladığını bile bile sevmiştim.aşk boyle bir şeydi elinde değil sevmemek kendimi ona sevdirmek için elimden geleni yaptım.bilmiyorum beni seviyormu sevmiyormu?arkadaş gibimi görüyor görmüyormü?bunları her gece düşünuyorum.
Arkadaşlarım beni kıskandırmaya çalışıyor.Türlü türlü yalan söylüyorlar.Aslında tüm yaşadıklarımı baştan yazmalıydım.O benim kalbimi kırıyor ama ben bilmeme rağmen onu sevmeye devam ediyorum.

Bugün güzel gidiyordu. Kankam asyayla tenefüste oynadık.Zil çaldı.sınıfa gittik. Tükrçe hocası 12 martta gorevli olanları çağırdı.Arkadaşlarımdan feyza ,hatice,fatma ve ben görevliydim.Hatice ve feyza sunucu,fatma istiklal marşı yarışmasında birinci olduğu için istiklal marşı okuyacaktı. Bende ışıklandırma salon düzenlemede gorevliydim. Prova yapmak için konferans salonuna gittik. Benimle aynı yaşta olan hasan arkadaşım ve 6.sıniflardan üç kız vardı.
(Bu arada ben 8.sınıfım)
Hasan bir yazı,6.sınıflarda olanlarda şiir okuyacaktı. Aslında hasanın okuyacağı konusmayı ben yapacaktım ama hocayı ikna ederek onun yazı okumasını sağladım. Hasan zaten benden çok daha güzel okuyordu. Provamızı yaptık.güzel geçti. Herkez çok güzel okudu. Konferans salonjndan çıkar çıkmaz zil çaldı. Kamkam aşağı geldiğinde bahçeye çıktık. Biraz gezdikten sonra zil çaldı. Kankam yukarı çıktı. Hoca  "görevliler konferans salonuna bu seferki prova değil"dedi. Konferans salonuna giderken hoca arkamızdan geliyordu. Konferans salonuna girip perdenin arkasına geçtik. Hoca yanımıza gelip "birisi öbür sınıfları konferans salonuna çağırsın"dedi. Bende hemen söze atılıp "hocam ben çağırırım"dedim. Hoca başını salladıktan sonra obür sınıflara gidip duyuru yaptım. Benim halimi görseydiniz acırdınız neredeyse her sınıfa boyle oldu. Sınıflara girip "herkez 12 mart için konferans salonuna"dedim. Çocuklar hep birlikte "yaşasın ders kaynıyo"dedi. Sonra butün çocuklar koşa koşa yanımdan geçerken biri bana çarptı sonra öburü bende yere düştüm tabi. Ezilmemek için çabucak ayağa kalktım.sonra obür sınıflara soyledim bir kaç sınıf haricinde hepsi üzerimden geçti. Vücudumda biraz sızlama hissediyordum. Sonra konferans  salonuna gittim. Herkez geldikten sonra ışıklandırmayı açarken sevdiğim çocuğu gordum. Bana bakıyordu. İçimden "acaba beni seviyormu?"düşüncesi geçti. Sonra birinin sesiyle dikkatim dağılıp ışıklandırmaları açtıktan sonra perdenin arkasına geçtim. Gizlice onu seyrediyordum. Sonra hoca girince "elimde bir tane çay var kim alır"dedi. Ben tam isteyecekken fatma "hocam bana verirmisiniz"dedi. Bende biraz olsun sinirlendim. Sonra "pis fatma tamda ben isteyecektim"dedim. Oda "birdahaki sefere" dedi. Tamda onun istiklal marşı okuma sırası gelince "soğuyacak ben içiyimmi seni okuyacağın şey on kıta sen okumayı bitirene kadar çay soğur" dedim.fatma "al sen iç"dedikten sonra çayı direk elime alıp şekerini attım. Bir yudum içtim. Sonra fatmaya "Sakın heycanlanma provadaki gibi çok güzel oku sanki insanlar yokmuş gibi oku" dedim.fatmada başını sallayıp kürsüye çıktı. Bende çayımı içtikten sonra hasanla biraz sohbet ettik. Sohbetimi bitirdikten sonra fatma yanıma gelip "çok kötü okudum"dedi. Bende "çok güzel okudun ama çok heyecanlıydın keşke provadaki gibi biraz daha gür okusaydın ama yinede çok güzel okudun"dedim. Fatmada"teşekkür ederim" dedi. Hasana baktığımda sürekli beni izlediğini farkettim. Bir arkadaşımın  bana  geçen sene hasanla ilgili bir şey söylediğini hatirladim. Arkadaşım şöyle söylemişti "hasan seni 5.sınıftan beri seviyomuş". Ben anında şok geçirdim.
"Ne"
Arkadaşım"biri bana soyledi"dedi. Bende "neyse ben zaten onu sevmiyorum"demiştim.
Sonra bende fatmayla sohbet ettim. Hasanın sırası gelince kürsüye çıktı. Konuşmasıni bitirdikten sonra perdenin arkasına yanımıza geldi. Bende "güzel okudun"dedim. Hasanda "sağal"dedi.  6.sınıftaki kızlar kürsüye çıkıp şiirlerini okurken hasan bana hala bakıyordu. Sonra ben yine fatmayla sohbete girdim.  Bir ara hasana baktığımda hasan telefonunu almış kendi fotoğrafını çekiyordu. Sonra bana baktı. Bende hemen gözlerimi kaçırıp fatmaya döndüm. Sonra 6.sınıflar şiirlerini bitirdikten sonra salondaki herkez dağıldı.salondan çıkarken zilin çaldığıni duydum. Dışarı çıkıp asyayı bekledim. Asya geldikten sonra dışarı çıkıp sohbet ettik sonra sohbetin ortasında "hasan aslında çok tatlı"dedi. Bende "bencede tatlı"dedim. Sonra ikimiz fatmayı bakalım dedik ve arkamızda hasanı gördük. Şok olduk ikimizde ayni anda "inşallah duymamıştır"dedik. Baktığımızda oda bize bakıyordu. Sonra uzakkta bir bank bulup oturduk.
(yanlış anlamayın asya hasanı sevmiyor)
Sonra ben"inşallah duymamıştır"dedim.  Asyada"aynen"dedi. Sonra zil çaldı,ders işledik okul bitti. Akşam oldu ben yatağımda sevdiğim çocuğu düşünüyorum. Birde hasanı düşünüyorum. Acaba duymuşmudur duymuşsa ne düşünüyordur?günüm böyle geçti.

Devamı gelecek bir kaç sorum var
1)Hikayede neler olamsını bekliyorsunuz?
2)hikayede neleri beklersiniz? yorumların çoğunluğuna gore hareket edicem.

Instagram hesabim
Melek_aleyna_06

bir aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin