*Tre år tilbage*
"Bund bund bund" griner jeg. Filucca skærer ansigt, men bunder hurtigt. Jeg griner af hende. Hun drikker så langsomt. Det ender altid med at jeg er fuld, og hun ikke er. Jeg tror jeg har set hende være rigtigt fuld én gang. "Du drikker så langsomt, det er helt sygt" siger jeg og klikker på skærmen for at få min udfordring. "Neeeej" siger jeg højt. "Hvad er det?" Griner Filucca. Jeg griner. "To fucking vodkashots" griner jeg og græder falskt mens jeg rækker ud efter vodkaen.
"Der kommer Viktoria og Ophelia" siger Filucca, mens jeg hurtigt tager det sidste vodkashot. Jeg drejer mit hoved, og får øje på dem. "Hej" mumler jeg, mens jeg ihærdigt forsøger at lade være med at brække mig. "Heyyy" siger de og krammer os. "Er bois her?" Spørger Vik, jeg nikker. "Vi så Anthon på terrassen for lidt siden" siger jeg, og rækker ud efter en af mine ciders. "Luksus. Hvad med Scarlet?" Spørger hun. "Jaja, de er her også" siger jeg. "Shit mand, det kan KUN blive en god aften" siger Vik og sætter sig ned ved siden af mig, mens Ophelia hiver deres alkohol frem fra tasken. "Ja virkelig! Altså jeg skal være stiv, og så skal jeg fandme score Anthon i dag. Han er endelig fucking single igen" griner jeg og tager et shot. "Du er så syg" griner Ophelia, jeg griner bare med. "Men hvis der er nogen her som skulle have en chance for at score ham, så skulle det da være dig. Han elsker dig seriøst" siger Vik. "Mine fingre er krydsede" griner jeg bare og så hygger vi os videre mens vi drikker.Arrangementet er slut nu, og vi trækker os stille hen mod bagindgangen, hvor de kendte kommer ud. Scarlet Pleasure dukker op som nogle af de første. Viktoria bliver så glad og begynder straks at snakke med dem. Jeg holder bare nøje udkig efter Anthon. "Omg de er så søde" siger Viktoria og stiller sig ved siden af mig. "Må jeg se dit billede?" Spørger jeg, hun når kun lige at få mobilen op af lommen, så spotter jeg Thor som er på vej. "Er det ikke Thor Farlov?" griner jeg, da han går forbi os. "Piger!" Udbryder han og skynder sig straks hen til os. "Har i været inde og se showet?" Spørger han og giver os alle et kram. Thor. Thor Farlov. Han har aldrig været min kop te. Eller... Jeg var "Thorgirl" da de var i X-Factor og helt indtil jeg mødte Anthon for første gang. Uanset hvor lidt jeg ville indrømme at jeg var "Anthongirl", var jeg det virkelig. Dybt indeni. Jeg har ikke så meget imod Thor længere, men jeg synes bare han har tendens til at blive meget overdrevet kærlig. Og så brokker han sig over, at han føler han skal være på hele tiden. Men ingen af os har bedt ham om at være så meget på som han er. Dérfor har jeg et mindre problem med den dreng, men det er ikke noget jeg gider gå og tænke på til dagligt. "Hvor er Anthon?" Spørger jeg Thor. Han kigger på mig. "Øhm. Han kommer vidst om lidt" mumler han lidt nervøst. Jeg rynker bare mine bryn, men Thor kigger bare væk. De andre får taget billeder, det er jeg ikke særligt meget for længere. Jeg føler mig sgu ikke særligt fanagtig længere. Jeg vil meget hellere snakke med dem som normale mennesker. Helst med Anthon. "Nå, men jeg smutter piger" siger Thor og kaster sit blik på mig. "Øhm. Anthon han øh. Ja" siger Thor bare og går. Jeg er så forvirret. "Hvad fanden?" Siger jeg undrende. "Gad vide hvad han mener med det" siger Filucca ligeså forvirret.
Få øjeblikke senere kommer Anthon gående. Han stopper op og vender sig om. "Kom nu" siger han, kort efter løber Svea op til ham og tager ham i hånden. Jeg taber kæben. Det er kraftedme løgn. Det er som om hele min verden går i stå, da Anthon og Svea passerer os. Han kigger ikke engang på mig. Viktoria forsøger at kalde ham hen, men hun bliver ignoreret. Fuldkommen. Et øjeblik kan jeg ikke helt finde ud af om det her er noget jeg drømmer, eller om det rent faktisk sker for mig. Alles blikke lander på mig. Jeg siger ikke ét ord, jeg kan bare mærke tårerne trænge sig på. Da mine øjne løber i vand, tørrer jeg dem hurtigt. "De er nok bare venner" siger jeg med en skinger stemme. Viktoria nikker en smule. "Skal vi øhm... Tage hen til Søpavillonen?" Spørger hun. Jeg nikker en smule og følger efter dem. Jeg går dog bagerst uden at sige et ord. Jeg går udelukkende i mine egne tanker. De kan ikke være sammen... Anthon blev single for en måned siden. Umuligt han allerede er blevet forelsket i en anden. Det tror jeg simpelthen ikke på...
YOU ARE READING
Fra Fortid Til Fremtid - Citybois
FanfictionDengang var det hele bare sjov og ballade. Der var ikke som sådan noget på spil... Indtil den dag hun selvfølgelig blev forelsket i ham. Men hvordan scorer man en, der har været ens idol i 4 år? Hvordan forklarer man egentligt, at man rent faktisk k...