Osveta se servira hladna

777 27 8
                                    

Napokon uživam sa svojim voljenima, ovdje su svi koje volim i koji mene vole. Sestra ima novog dečka, kaže da je u ozbiljnoj vezi i da misli na udaju s njime. Ali ja sam imala jedan plan i morala sam ga prepričati bratu i sestri. Oni znaju svaki moj korak i samo oni imaju pravo znati svaku moju odluku jer bili su tu kada mi je bilo najteže, nikada me nisu ostavili samu.
Znam da se osveta servira hladna. I na tome radim da ga uništim. Ovo je tek početak njegovog koracanja prema paklu. Do sada je živio u raju, a sada će okusiti pakao.
- Brate, treba mi tvoj pristanak. Znaš, tamo na otoku Cresu sam upoznala jednog dečka. On je mnogo dobar i kada sam mu ispričala svoj život rekao je kroz šalu da će mi pomoći da Marka napravim ljubomornim do te stepenice da će poželjeti da ga nema. Što mislite o tome? Želim da pati kao što sam ja patila. Ako se slažete, vas dvoje, on bih došao sutra kod nas s Vesnom jer ona želi da upozna nas divni Zagreb i vidjela nekoga u koga je zaljubljena - pogledam prema bratu i namignem mu da zna da o njemu mislim
Nije ništa komentirao, ali je odmah promijenio boju lica pa počeo svoj monolog:
Čuj, seko, jesi sigurna da ti taj klipan neće stvarat nove probleme? Jer, ako hoćeš, ja ću da ga bijem i možda neću imati sreće pa završim u ćuzi, a onda neću moći paziti na tebe. Ti si u mom životu prva na ljestvici. Kada ti budeš dobro, tada ću ja biti najponosniji brat na svijetu.
- Ali brate, dobro sam... - pokušavam dovršiti rečenicu, no on me zaustavi me i nastavi sa pričom.
- Znam da si dobro, vidi se da uživaš u novom ruhu. Ali ja znam svoju sestru, ona je čista dobrota. Puno snage će ti trebati da dobijediš ovaj rat. Znaj, da ako ikada zakočiš negdje i padneš, ja ću te povući prema gore, tako da nikada tuga više neće stanovati u tvome životu.
Bože, ovaj moj ludi Dario me uvijek rasplače i ne mogu ne zahvaliti Bogu što mi je baš njega dao za brata... Krenule su mi suze od velike sreće, a potom je Ana uzela stvar u svoje ruke i kao iz topa rekla:
- Bože, ja kao da ne postojim, ali ako vas slučajno zanima moje mišljenje, slažem se s Anitom. Onaj Mario mora platiti... A onaj tvoj prijatelj, je l' zgodan?
Prvo ju je brat prošišao pogledom, a ja sam rekla:
- Zauzet je kao i ti, gusko!
- Pa, ako i jest zauzet, nije oduzet - odvrati ona.
I počnemo se nas troje smijati kao luđaci jer mojoj sestri zaista fali daska u glavi.
Počinjem mu pisati poruku:

Nikola,
ako si slobodan, možeš doći sutra s Vesnom kod mene u Zagreb. Moji su pristali, idemo da pobijedimo i da budeš moj pravi dečko za sve oči koji će nas pratiti, a posebno njegove.
Hvala ti na prijateljstvu, bit ću tvoj vječni dužnik.
Anita

Pripreme su počele naveliko, od sutra počinje rat. Ne sudbina, već lično ja zapisujem svoju sudbinu.
Po mojim pravilima i standardima.
Ako pobijedi sva iskušenja, bit će moj i živjet ćemo sretno do kraja života. Ako ne... pustit ću ga natrag u prošlost pa neka se izvlači sam iz svih sranja koje je napravio za života. Bit će zaboravljen, obećavam to, jer to dugujem sebi.
Shvatila sam, rođena sam da živim i da moj život bude ocean dobrote, sreće mira i ljubavi. Ništa manje ne prihvaćam, jer ja zaslužujem sve najbolje.

Ljubav ispočetka - 🧡ZAVRŠENO🧡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora