budu vám vyprávět příběh o tom jak se můj šéf v práci stal šéfem v osobním životě.
byla jsem jednou takto v práci a šéf mi oznámil, že už pro mě nemá využití u sebe v práci, ale někde jinde. nechápala jsem jak to myslel ale brzy jsem to pochopila až moc dobře. najednou před ním stojím nahá ani nevím jak se to stalo,ale už shazuje ze svého stolu věci pryč a mě na něj položí zády a přivazuje mě provazy. ruce mám svázané za hlavou, nohy mám od sebe tak že skoro dělám rozštěp, přinese kameru zapíná ji a nastavuje tak ať jdu vidět celá, ale zároveň ať mi jde vidět co nejvíc mezi nohy. tak tam tak ležím na stole s nohama od sebe a čekám co se bude dít dál a dlouho taky nečekám, protože ke mě jde i se všemi svými propiskami a fixovkami co měl na stole a postupně je do mě jednu po druhé strká a různě s nimi hýbe a já se nezmůžu na nic jiného než vzdychání a různé kroucení a když už si myslím že je konec té slasti tak donese jednu extrémně obrovskou fixu a hrubě ji do mě strčí, tak že cítím že je strašně hluboko a bude ji on muset vyndat ručně protože já ji sama nevyndám a on se tomu pouze směje a říká že mi ji tam za trest nechá jeden celý měsíc a když už si vážně myslím že je konec tak ty fixy začne jednu po druhé vytahovat a já vzdychám jak laciná kurva podle jeho slov. už mám díky bohům všechny fixy venku až na tu jednu a mezi nohama tunel tak velký že by si do mě vešli obě jeho ruce na ráz, ale mýlila jsem se v tom když jsem si myslela že už je konec ale to zdaleka nebyl konec od kapsy ve svém saku vytáhl vibrátor jehož délku jsem nemohla ani určit. najednou se mě ptá kolik cm se do mě vejde a já nechápu proč to chce vědět ale odpovím mu že jedenáct centimetrů a on se pouze hlasitě zasměje a řekne mi že mi přeje hodně štěstí ať mě ten vibrátor nenatrhne protože prý měří osmnáct a půl centimetru. hledím na něho jako kdyby se dočista pomátl protože to se do mě nemůže vejít ani za boha a přesto říká že to ve mě skončí celé a mezitím co se mi tak to směje tak zapálil svíčku, která už má úplně roztavený vosk, bere proto tu svíčku do ruky a přibližuje se s ním k mému rozkroku a já čekám co se bude dít dál. pomalinku naklání svíčku a tím z ní vytéká všechen vosk a tím že mi nadzvedl nohy tak mi všechen vosk teče dovnitř mé kundy, kterou mám stále roztaženou díky těm fixám, nehorázně to pálí, ale zároveň je to hrozně příjemné a jak do mě dolil a poslední díl svíčky tak vzal ten vibrátor zapnul ho na největší vibrace a celý mi ho strčil dovnitř a v ten okamžik jsem vykřikla snad na celé patro protože to nehorázně bolelo a za to jsem si vysloužila plesknutí přes pičku jak ji později nazval, a pomalu ten vibrátor ze mě vytahoval a s ním i kousky vosku které se na něj nalepili a takhle se to opakovalo dokud ve mě nezbili jen malé kousky vosku. no a potom mi tam ten vibrátor dal znovu a nechal ho jet mezitím co on si vzal tu kameru, vyndal z ní SD kartu a nestáhl si ten soubor do počítače a nesestříhal do videa, které potom nahrál na internet a měl z toho obrovské peníze ze kterých mě nedal ani korunu a místo toho si za ně, na mě pořídil daleko víc sexualních pomůcek než měl do teď prý za to všechno utratil to co na mě vydělal a proto prý tohle budeme provozovat každý den aby si prý mohl stále kupovat nové věci na mě. no ale abych vám řekla jak to skončilo úplně celé tak já jsem se mezitím stihla šestkrát udělat a poté mi prý za trest dal dalších osm orgasmů a to jemu do kovové láhve kterou si potom vzal uzavře a dal do mini ledničky kterou tam měl a řekl mi že to je moje pití a že pokud se chci dobře napít že bych se měla častěji udělávat jinak budu o žízni. no a jako trest za to že jsem mu odmlouvala tak do mě dal další speciální fixu která mi pří každém pohybu do těla vysílá vibrace ale jen takové abych se nikdy nemohla udělat a tu tam mám prý taky na měsíc. ale to je ještě dobré ale řekl mi že jestli budu odmlouvat nebo nebudu poslouchat tak do mě dá další fixy a říkám vám že já nebyla naučená poslouchat tak ve mě skončilo víc jak deset fixovek. a tady to mé ,,vyprávění" skončím.
zdravím vás lidičky tohle je můj úplně první příběh na tohle téma tak snad se vám to bude líbit
váš názor mi můžete zdělit do komentářů