25~

81 52 4
                                    

Aleyna ve Rümeysa yeni çıkan kekin kokusunu alıp koşarak mutfağa gittiler.Bense elimde ki telefona  bakarak söylenmeye devam ediyordum.Rümeysa yatağıma uzanıp  karıştırmakta olduğu derhileri kenara koyarak...

"Bu kadar geçikmesini sağlayan kıyafeti gerçekten çok merak ettim, umarım komik birşey getirmez"

Diyerek gülerken, benim tek kaşım havaya kalktı. Aklıma ilk gelen şeyle telefona sarıldım. Tek çalışta açılan telefonda sesini duymadan, parmağımı havaya kaldırıp konuşmaya başladım...

"Eğer hello kitty' li  kıyafeti getiriyorsan , yemin ediyorum nseninle baloya gelmem!."

Daha cümlem bittiği an kahkahalar atmaya başladı. Sonunda konuşmaya başladığında , hala kıkırdıyordu..

" Hello Kitty mi?  Şu fanteziyi  düşünmekten vazgeçer misin nazlı? "

Şimdi ise benim yanaklarım utangaçlıkla kızarmıştı.

Havada ki  parmağı mı indirip  yumruk şeklinde aşağı indirdim.

"Fantezi falan düşündüğüm yok Özdemir!
Sadece bu kadar geçikince ben şey sandım..."

O hala gülerek ..

" Birincisi beş dakika sonra elbisenle birlikte kapının önünde olacağım, ve ikincisi seni hello kitty' li kostüm ile görebileceğim tek yer yatak odamız hayatım"

Yüzümün hangi renkti şuan düşünemiyorum bile.Şuan yüzüm pancar gibi kızarmış olmalıydım. Tek kelime etmeden  telefonu kapatıp yatağa fırlattım.Rümeysa ile göz göze gelince..

" Ne oldu, neden bu kadar sinirlisin.
Hem niye sen kızarmışsın?

Yutkundum .Sinrili sinrili söylenmeye başladım.

"Çok sinir ediyor beni, şimarık , gıcık ediyor çok çok.." Yumruğumu sıkıp yavaşça masaya vurdum..Rümeysa aleyna'nın duymayacağı şekilde kulağıma fısıldadı...

"Ve çok yakışıklı değil mi?

Sırıtarak cümlemi tamamladı.

"Ay üzerine tuz serpiyimde kokmasın bari " dedim yüzümü buruşturarak.

"Söyleyesene sen neden şu çocuğa karşı hep savunmadasın "

Kaşlarımı çattım .
Gerçekten öyle miydim?
Kararsız kalmama fırsat bilip soru yağmuruna tuttu.

"Sebebini ben söyleyeyim o zaman , savunmanın sebebi ondan etkilenip sevdiğini söylememek için .Çünkü savunma yapmazsan bunu kabul etmiş olursun.
Ve sen nazlı!
Sen bunu kabul etmeyecek kadar inatçısın."

Başımı hızla kaldırıp ona baktım.
Ondan etkilendiğim falan yoktu, yoksa var mıydı?
Ve sonra panikle yine saçmalamaya başladım...

"Saçmalama , tamam kabul  onun ilgisinden azıcık etkilenmiş olabilirim ama azıcık...
Sonuçta o yakışıklı , komik , eğlenceli, sürprizlerle dolu, ayrıca o karın kaslarıyla insanın aklını karıştıracak kadar etkiliyici görünüyor olabilir ama .."

Önce kıkırdadı sonra büyük bir kahkaha attı eminim yan apartman bu gülüşü duymuştu ..

"Bir dakika etkileyici karın kasları mı? "

Düşünmeden kurduğum cümlenin pişmanlığı oturmuştu mideme.Cümlesi bitmeden kapıdan bir tepsi ile gelen aleyna...

"Kimin etkileyici karın kasalarından bahsediyorsunuz" diyerek tespiden bir  kek dilimi aldı.

Rümeysa' dan önce davranıp...

"Kimsenin! " dedim

Ben panikle atılımım rümeysa'nın susmasına yetmemişti..

"Atilla'nın karın kasından bahsediyordu ne kadar etkileyici olduğunu " Derin bir nefes alıp verirken bu gece çok uzun olacağını düşündüm...
Aleyna..

"Kardeşimi bende gördüm yani resmen kas yerine bir tepsi baklava ile geziyor zübbe ..."

Aleyna'nın cümlesine ben hariç ikiside güldü.
Rümeysa  gülerek...

" O zaman bugün ki görevin; o baklavalardan kocaman bir ısırık almak.."

Edepsizlikleride limit yoktu bu gece. Benim yanaklarım artık ateş pahasına sıcaklarken odadan çıktım. Bahçeye doğru indiğimde , atilla arabası ile evin önüne geldiğini gördüm. Yanına giderken yanaklarım normal rengine dönsün diye diye elimle yelpaze yaptım. Şanslıydım ki hava serin di.Ama  atilla hala gülerek bana bakarken az kalsın düşecektim.
Bagajın kapağını açıp büyük bir beyaz kutuyu bana uzattı.Uzatırken de sırıttı.

"Eğer hello kitty olmak istiyorsan , kostüm bulmam için hala zamanım var ?"

Başımı öne eğip sonra ona baktığımda ..

" Eğer baloya yanlız başına gitmek istiyorsan sus Özdemir! "

Ben kutuyu alıp giderken..

"Sen hazırlan kırk dakka sonra burda bekliyoe olacağım..."

Henüz o giyinmemişti.Başıma evet anlamında onaylayıp daha fazla üşmemek için evin yolunu tutarken o bana seslenip..

"Saçlarını açık bırak hello kittym " dedi daha ben sebebini soramadan arabasına binip gitmişti..

Sol yanım  >Cennet<      ~Serisi  2~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin