🏳️‍🌈🧭7🧭🏳️‍🌈

200 18 9
                                    

(Merhaba minikagolarım 1K olmuşuz🥳 O zaman dans💃🕺. Kontrol ettim ama hatalarım varsa affola. İyi okumalar💋)

Duyduklarımı ilk anlayamadım ama jeton düşünce heyecanla babama sarıldım. 

-Ya... çooook teşekkür ederim babaların en kralı. Söz veriyorum hiç bir sorun çıkarmayacağım.

Babamdan ayrılıp anneme sarıldım. Bana karşılık verdikten sonra bir elini kaldırıp uyarırcasına sallayarak konuştu.

(A) -Buğu bunu sadece eğitimin için kabul ediyorum ona göre.

-Teşekkür ederim annem. Sizi çooooook seviyorum.

(B) -Bence Ekin ile konuşman gerekecek. O bu kararımıza pek ılımlı yaklaşmadı.

Annemden ayrılıp babamı onayladım. Masadaki telefonumu alıp Ekin'in odasına doğru adımlamaya başladım. Aklıma gelen şey ile duraksayıp annemlere doğru döndüm.

-Şu başvuru işini bugün halletmem gerekecek. Ekin ile konuştuktan sonra okula gideceğim, haberiniz olsun.

(A) -Akşam gelecek misin?

-Hayır, yetiştirmem gereken işlerim var. 

(A) -Tamam kızım. 

Onlara öpücük atıp Ekin'in odasına geldim. Kapısını tıklayıp biraz bekledim, ses gelmediği için açıp girdim. Kulaklığını takmış bilgisayarda bir şeyler yapıyordu. Geldiğimi fark etmemişti, ben de sessizce yanına gittim. Kulaklığını çıkarıp kenara koydum. Oflayarak bana döndü. 

-Ne var abla?

-Ekin biraz konuşabilir miyiz? 

-Ödevlerim var ve konuşmak istemiyorum.

-Bir kaç dakikanı ayıramaz mısın?

-Konuşmamız neyi değiştirecek? Sen bir kaç güne Hollanda'da gideceksin, ben yine burada ablamla beraber bir şeyler yapmanın hayalleri ile yetineceğim. Bilmiyorum farkında mısın ama benden uzak durmak için bir sürü şey yapıyorsun! Ve ben artık boş sözlerini daha fazla dinlemek istemiyorum.

Ekin kulaklığını tekrar takerken hiç bir şey söyleyemedim. Bazı yaptıklarımın sonucunu inkar edemem ama onu bu kadar kırdığım için kendimi dövmek istiyordum. Şuan tekrar konuşmaya çalışmam aramızın daha çok açılmasına sebep olacaktı. Sessizce odasından çıkıp kapıyı yavaşça kapattım. Evden ayrılmadan önce tekrar anne ve babama seslendim.

-Ben gidiyorum! Ekin'i ödevleri varmış, ben daha sonra onunla konuşacağım.

(B) -Tamam kızım, dikkatli git.

××××××××××××××××××××××××××××××××

(Mısra'dan)

Bir yandan Buğu ile telefonda konuşuyor bir yandan da kütüphaneye doğru yürüyordum. Evde temizlik yaparken aramıştı ama duymamıştım. Temizlik bittikten sonra hazırlanıp ödevler için kütüphaneye gitmeye karar verdim. Ailesi ve Savaş ile konuştuklarını anlatıyordu.

-Mısra doğru mu yapıyorum sence? Ekin'i gönlünü alabilir miyim sence? Of of..
Ne yapacağımı bilmiyorum artık.

-Doğruyu yaptığını düşünüyorum dostum, çünkü burası biraz seni boğmaya başladığı her halinden belli oluyordu. Ekin konusuna gelirsek o bir ergen ve böyle aşırı tepki vermesi doğal. Biraz düşününce o da fazla tepki verdiğini anlayacak. Sadece gitmeden onunla daha fazla zaman geçirmelisin.

Mesafeler Arasında (G&G)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin