"Oooo Işıl!"
"Hayır.""Oooo Eda!"
"Hayır.""Ooooo Sude!"
"Hayır.""Ooooo Ülkem!"
"Hayır."Eray,hayal kırıklığı ile sırasına attı kendisini..Sınavlar yaklaştığında çalışkan vatandaşlardan not istiyordu ama bir yardım sever insan çocuğu, imdadına koşmuyordu!
Asla dersleri dinleyip,not tutmadığı için sınav haftası kapıya dayandığında,üzerinden tır geçmiş silgi tozu gibi ortada kalıyordu.
Acaba sigara veya para karşılığında mı not isteseydi?Eh haliyle bu devirde kimse beleş çalışmıyordu!
"Oooo Çağlar!"Sınıf giren çocuğa seslendi.Çağlar,gözlerini devirerek sıra arkadaşının yanına gitti."Hayır,Eray.Hayır."Diyerek sıraya oturdu.
"Ya!Neden ama!!"Eray ağlanarak söylendi."Dilciyiz diye işimiz kolay sanıp yatmasan,sınav haftası zor durumda kalmazsın."Çağlar'ın kendisini azarlamasına burun kıvırdı.
Eray en iyi olduğu şeyin dil olduğunu düşünüyordu...ama sanırım yanılıyordu.
İlk bölüm seçeneğinde Enes gibi sayısal seçmeye kalkışmıştı ama annesinden kafasına yediği tokat ve 'Salak mısın Eray?!Sen daha toplama yapamıyorsun,ne sayısalı?Dil seç.' Şeklinde azarlama ile dil seçmişti.
"ERAY!"Duydukları cırtlak sesle Çağlar başını sıraya gömerek uyuyor gibi yaptı.Eray ise kaçacak delik arıyordu ama sınıfa giren İrem ile çok geç kaldığını anladı.
"Hayır."Eray kesin bir cevap verdi."Ne hayır?"İrem,önüne dökülen sarı saçlarını geriye attırdı."Bende de not yok."Diye cevapladı Eray."Ay!Senin notunu kim ne yapar?"Cırladı İrem.
"O zaman durum değişir...Hayır."
İrem,öndeki boş sıraya oturdu."Bu sefer neye hayır?"Eray,ona doğru biraz eğildi."Süt çocuğu Ayaz'ı görmedim."
İrem,Eray'ın kolunu cimcikledi birden,Eray çığlık atarak kendisini geriye çekti.Acıyan kolunu ovuştururken İrem'e pis pis bakıyordu."Ayaz bebeğime,ne hakla süt çocuğu dersin?!"
Eray alayla sırıttı."Dün senin memeleri emiklemek için beni sattı lan!"İrem, elini kaldırarak çocuğun kafasına vurdu.Eray bu sefer acıyan başını ovuyordu.
Eray,anlam veremiyordu...
İrem,zengin,antilop bacaklı,modellik yapan ve herkesin sevdiği, klasik popüler kızlardan biriydi ama Ayaz,kötü çocuk gibi davranmaya çalışan ama kuzusu,çalışkan,sessiz,iki elle bir siki doğrultamayan insan evladıydı.Aralarında, Mommy fantezisi yoksa Eray'da bir şey bilmiyordu!
"AYAZ!"İrem gördüğü bedenle sıradan kalkarak,sınıfa giren Ayaz'a sıkıca sarıldı.Ayaz'ın başı kızın göğüslerine yapışınca Eray kahkahayı bastı..
Şeyi söylemiş miydim?İrem,Ayaz'dan uzundu...Ama bu aşkların engel olmazdı!
İrem,Ayaz'ın yüzünü,dudaklarını şap şup öperken,sınıftakiler onlara alışmış olduğu için işlerine geri dönmüşlerdi.
İrem gidince Ayaz,Eray'ların önüdeki boş sıraya oturmuştu."Çağlar,İrem gitti kalkabilirsin."Çağlar,derin bir nefes vererek başını kaldırdı...İrem kendisine büyük bir travma bırakacak şekilde, makyaj yaptığından beri ondan kaçıyordu.
Ayaz,mahçup bir halde Eray'a baktı."Kanka,dün için kusra bakma ya.."
Eray,önemi yok dercesine elini salladı."Banada, Enes 'Ev boş,gel memelerimi emikle ya da memelerini emikliyim.'Dese bende kankamı satardım yani."Ayaz kızaran yanakları ile masasına döndü.
Çok geçmeden sınıfa giren öğretmenle derse başladılar.
.
"Ah!Ohhhh!Eneeeesss!AH!"
Enes,yanında inliyor gibi yapan Eray'ın kafasına okkalı bir tokat yapıştırdı.Eray'ın başı öne doğru savruldu."NE VURUYORSUN BE!?"
Enes'in kendisine attığı sikici bakışlardan dolayı susarak başını ovuşturdu.Bugün herkes kafasına vuruyordu!
Eray içinden 'Beynim düşecek..Az kaldı.' Diye mırıldanırken önden giden kıvırcığın yanına koştu.
Okulun arkasına gittiklerinde Enes,kot ceketinin cebinden sigara paketini çıkararak içinden bir dal aldı,Eray otuz iki dişini göstererek gülümsüyordu.
Kıvırcık,gözlerini devirerek sigara paketini Eray'a uzattı."Bugün sigarasını veren yarın yarrrrrrağını verirmiş.Hadi hemen yarın olsun."Kendisine bir dal alırken mırıldandı Eray.
Enes onu elbette duymuştu ama cevap vermedi.
Enes,cebine paketi geri koyarak çakmağını yokladı."Nerde lan bu?"Kaşlarını çatarak öbür ceplerini yoklama başladı.
Duyduğu çakmak sesiyle başını kaldırarak sigarasını çakmağı ile yakan Eray'a baktı."Ne ara aldın lan çakmağımı?"Dedi.Eray omuz silkerek,çakmağını geri uzattı.
Enes,çakmağını alarak sigarasını dudaklarına koydu...İşe bakın ki çakmağın gazı bitmişti.Bir-iki kere gazı biten çakmağı salladı ama pek bir işe yaramamıştı.
Eray'ın dudaklarındaki sigaraya baktı ve çocuğu ensesinden tutarak kendisine çekti.Sigaraların uçları birbirine değerken,Eray ani yaşanan olay ile nefesini tutmuş,iri gözlerle geri çekilen Enes'e bakıyordu.
Sigara dudaklarından kayarak yere düştü.Enes dumanı üflerken, ağzı açık bir şekilde kendisine bakan Eray'a sonrasında yere düşerek, heba olan sigaraya baktı.
"Eray...Senin yedi ceddini sikeyim."
Ayaz ve İrem'i bırakıyorum heueheueSİZLERİ SEVİYORUM SİGARALI MUZLARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (BxB)
Short Story[TAMAMLANDI] On yedi yaşındaysanız,notlarınız kötüyse ve en yakın arkadaşınıza aşıksanız...Hayatınız çok zor olabilir...O zaman,Eray gibi Serdar Ortaç dinleyerek,efkarlanabilirsiniz. İki erkeğin aşkını anlatıyor...Sevmeyen varsa okumasın... -Berce...