Capitolul I

73 6 0
                                    

Obsesie pentru ea. Capitolul I.

— Da, nu, mă simt mai bine față de cum eram în trecut, într-adevăr, însă...
—Ce s-a întâmplat, scumpo? întreabă Cahira.
               Cahira, nu trecută de 35 de ani, trăsături ale feței admirabile, pielea palidă, ochelari, ochii verzi ca smaraldul, buze mari și un zâmbet larg, călduros. Corpul său ca de albinuță îi trezea hormonii protagonistei. Domnișoara noastră roșcată era subțirică, cu o talie minusculă, însă formele sale atrăgeau atenția tuturor. Cahira este psiholog și psihiatru, însă Lilith nu a considerat-o pe Cahira așa. Lilith și-a văzut fanteziile, îndeplinindu-se cu Cahira. Lilith avea o obsesie pentru doamna din fața sa și nu îi era rușine să recunoască.
— Însă, am același vis de o săptămână. E o pădure.
               Protagonista noastră, Lilith, o puștoaică de 16 ani cu plăceri și fantezii ascunse. Culoarea pielii sale putea fi comparată cu laptele, părul și el alb ca laptele, iar ochii erau de un albastru oceanic. Lilith fusese diagnosticată cu albinism, lipsa congenitală sau deficit de pigmenţi la nivelul pielii, părului şi irisului. În generală era destul de abuzată pe tema albinismului de care suferă fata. Cahira a rezolvat și această traumă. Lilith îi mulțumește femeii în fiecare seară că o scapă de traume, stând la balconul acesteia și urmărind-o cu orele. Aceasta se consideră câteodată și norocoasă atunci când Cahira umblă dezbrăcată prin cameră.
— Oh, scumpo, mă gândesc că e o frântură dintr-o amintire de a ta sau poate locul în care te-a găsit poliția. Nu știu cum te-aș putea ajuta in privința acestor vise. Poate poți sta la mine o perioadă și poate nu vei mai avea astfel de vise.
— Nu te-ar deranja?
— Nu! Niciodată, iubito. De fapt, chiar mă plictisesc singură în casă. Deci, ce spui?
               Lilith simțea cum picioarele i se înmoaie,  gâtul i se uscase, iar fruntea și mâinile îi transpirau. Fata a dat doar din cap pozitiv, nefiind capabilă de altceva si a ieșit imediat din cabinetul doamnei psiholog. Simțea cum inima i-o luase la goana și începe să țopăie până în clasă, unde avea să se desfășoare următoarea sa oră.
               Ora trecu foarte greu, iar Lilith se gândea doar la Cahira și ce ar putea face cât va sta la ea acasă. Era nerăbdătoare, dar abia aștepta să-i spună și prietenei sale cele mai bune, Enya.
               Enya este cea mai bună prietenă a protagonistei din generală. Aceasta este îngerul păzitor al lui Lilith. Fata încă îi este recunoscătoare pentru tot ce prietena sa făcuse pentru ea. Lilith trebuia să recunoască, nici Enya nu îi era inferioară doamnei psiholog. Enya își petrecea foarte mult timp pe plajă, de aceea pielea sa era mereu bronzată, ceea ce o făcea să arate demențial. Bineînțeles, și formele sale o făceau să arate foarte bine. Ochii săi foarte mari și albaștri o făceau să arate ca un personaj din desene. Părul ei lung și creț de culoarea cafelei o făcea mult mai perfectă decât era deja.
— Cahira este așa de perfectă. Ochii ei verzi, împreună cu părul său de nuanță roșiatică și ochelarii o fac perfectă. Dar și restul corpului e perfect și e exact ceea ce-mi trebuie mie.
— Da, Lilith, știu. Îmi spui asta mereu înainte de a-mi spune ce s-a întâmplat, zâmbește și își dă ușor ochii peste cap. Treci la subiect!
— Of, îmi strici orice fantezie cu ea acum, spuse Lilith dezamăgită, dar fericirea îi reapare pe chip când își aduce aminte ce trebuia să-i spună cu adevărat prietenei sale. Cahira mi-a spus că pot sta o perioadă cu ea. La ea acasă. Îți vine sa crezi? o prinde pe Enya de umeri si o zgâlțâie încet.
— Sunt foarte fericită pentru tine, însă nu cred că vei putea să-ți îndeplinești fanteziile, rostește Enya, iar Lilith își întoarce capul, părul venindu-i în față.
— Ce tot spui acolo? O să-mi îndeplinesc orice fantezie cu..., fata nu își termină propoziția deoarece se ciocnise de o persoană, aceea fiind nimeni altcineva decât subiectul de discuție al fetelor: Cahira.
— Ah, Lilith, tu erai. Ajută-mă, te rog, să ridic astea, o roagă Cahira pe fata care simțea că înnebunește și pupila i se dilată acum că îi vede chipul femeii din nou.
— Da! Îmi pare rău, doamnă! se scuză Lilith și se apleacă spre foile de pe jos.
— Ei haide, nu fi așa formală. Mă faci să mă simt mai bătrâna decât sunt deja, râde doamna, însă pe fața protagonistei apăru o mică încruntătură când auzi ultima propoziție a doamnei.
— Îmi pare rău, Cahira, se scuză din nou Lilith.
— Ei bine, ne vedem, scumpo, ocolește total ceea ce a spus Lilith și îi face cu mâna.
— Hei, Lil, Cahira și-a scăpat poșeta, arată Enya spre poșeta ce se odihnea pe podea.
— Pot să...văd ce are în poșetă? întreabă Lilith entuziasmată.
— ...da, oftează Enya.
               Lilith se grăbește să deschidă poșeta  femeii ce tocmai a plecat. Văzuse o cutie de pastile, un ruj roșu – preferatul Cahirei, multe hârtiuțe și o pereche de chiloți destul de bine ascunsă.
— Uitasem complet că e în acea perioadă a lunii. La naiba! gândește Lilith cu voce tare.
— Ce ai de gând să faci cu ăia? întreabă Enya ușor dezgustată.
— O să-i bag înapoi în poșetă.
— Ciudat, mă așteptam să-i păstrezi, rostește gânditoare Enya.
— Of, mă cunoști prea bine, domnișoară, râde Lilith și scoate lenjeria din poșetă,  băgând-o în vestiarul său.
— Ești ciudată, râde creața.
— Tu ai vrut să fim prietene în generală, ridică Lilith din umeri.
— Huh?! Normal! Nu cred că aș mai fi avut viață socială fără tine, spune Enya, zâmbind larg.
— Hai să nu exagerăm. Dacă nu erai tu, eu nu mai... Vezi pe unde mergi! se răstește Lilith. Ah, erai doar tu, Caelum, constată aceasta, calmându-se.
— Mda, scuze, Lilith. Mă poți ajuta, te rog? întreabă Caelum.
— Sigur, răspunde fata aplecându-se.
— Mulțumesc! Îți rămân dator, pa! spune băiatul plecând imediat.
               Caelum este un vechi prieten de-al protagonistei. Aceasta a făcut cunoștință cu el într-un mod mai neobișnuit, însă nu este cazul să fie povestit. Caelum este îndrăgostit până peste cap de Lilith, însă fata nu vrea să audă așa ceva. Îndrăgostitul nostru are și el nevoie de o descriere, până la urmă, nu? Acesta este înalt, ochii săi sunt căprui spre aurii și are părul ușor cârlionțat. Aproape orice fată și l-ar dori, mai ales că practică box, baschet și volei încă de mic și are și o mulțime de tatuaje pe corp, în special în zona abdominală. Lilith a avut șansa să le vadă, atunci când, din greșeală a intrat în vestiarul băieților.
— En, te rog..., spuse Lilith, dându-și o palmă peste frunte.
               Știa ce urma să se întâmple, așa că Lilith a plecat spre clasa sa cu Enya în urmă, râzând. Aceasta a ajuns-o pe Lilith din urmă și s-au grăbit spre clasa lor în tăcere.

***

               Lilith privise ceasul toată ora așteptând ca aceasta să se termine mai repede ca să poată pleca. Când alarma se auzi, fata o luase la goană spre vestiar pentru a-și lua poșeta și rucsacul și a pornit pe jos pană la casa doamnei psiholog, Cahira.
               Lilith spera din tot sufletul ca roșcata să umble dezbrăcată prin casă ca să o poată vedea în toată splendoarea sa. Ah! Abia aștepta să își facă fanteziile reale. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 21 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Obsesie pentru eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum