Добре. Първи ден в 6 клас. Всичко ще е ок. Моето средно училище ще ме изтърпи още само 6 години. Въздъхнах. Не живея сама но майка ми постоянно пътува заради работата си и от малка се грижа сама за себе си. Погледнах часа на телефона си. 7:30. След половин час започва тържеството. Мисля да закуся и да тръгвам. Намазах си една филия с течен шоколад (знам че са стандартни палачинките но на героинята ми не ѝ пука особено) и си взех раницата. Прекрасно. 9 килограма които да мъкна 15 минути пеш до училището. Е искам или не тръгнах и до ядох филийката. Аутфита ми беше готов още преди седмици и въпреки това го сменях през 2 дни. За да избера първия. Такава съм си. Беше бяла рокля с дантела. На мен ми харесваше и показваше че все още съм в лятно настроение. Раницата ми беше синя. Взех си телефона и пуснах плейлиста любими. Когато пристигнах пред училището свалих слушалките за да се видя с…
- Абиииииии! - извикаха 2те откачалки.
Най-добрите ми приятелки Радина и Кристин ме бяха видели. Хвърлиха ми се отгоре и се оказахме на асфалта.
- По-полека ще си счупя някоя кост още първия ден. - казах.
- Първа година ни е тук. Така че много се радваме че се видяхме. - отвърнаха те развълнувани.
- Да отиваме на двора. Ще започне тържеството. - казах
- Добре. - въздъхнаха.
- Роклята изцапана ли ми е? - попитах.
- Не. - отговориха и се успокоих
- Я виж ти кой е тук. - каза глас зад мен.
- Здравей Шон. - казах злобно.
- Мис курва е тук. - каза той.
Край. Не трябва да използвам силите си на полубог. Но мога да използвам бързината си. Благодаря за всички пъти в лагера когато Пърси се опитваш да ми вземе храната. Със скорост колкото да мигнеш се придвижих застанах зад него и хванах ръцете му по специален начин зад гърба.
- Слушай ме сега много внимателно. Ако дори посмееш да ме наречеш курва още 1 път ще те оставя без потомство ясна ли съм? - почти виках.
- Да. Кристално ясна. - каза като вложи злоба в гласа си.
- Радвам се. Хайде момичета. - казах и тръгнахме
3 години по-късно...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Тук ще има само къси глави около 300-500 думи