Y/n pov
???: I što kažeš
Ja: Dogovoreno
Magical time skip😎
Utrčala sam u kuću, bacila kaput na pod a masku neznam točno gdje. Kad sam ušla u sobu bacila sam se na krevet te počela plakati.
Zbog njih sam postala najpoznatiji kriminalac i Busanu, a sad ih moram ubiti. Ovo će biti živi užas. Ne mogu.
Cijelu većer sam smišljala plan kako da izvedem ovo. Svaki put kad pomislim na njih počnem plakati. Neee! Zašto ja? Kako uopće da ih nađem!? Možda instagram?
Počela sam ih tražiti na društvenim mrežama, ali nema ih nigdje. Zašto ih nema nigdje!!
Bacila nam sve sa svog stola.
Y/n: Aaaaaaa!!
Tako sam ljuta do bih mogla nekog ubit. Zapravo zašto ne? Idem nekog ubit.
Stavila sam svoju masku, obukla neku jaknu, i izašla iz kuće.
Tražila sam nevolju, ali je nema. To je samo povećavalo želju za ubijanjem.
Ušla sam u neku mračnu ulicu. Znam što sad mislite, sad će doći netko i ukrasti me ili ću naći Bts, ali nema šanse. Ovo je stvarnost.
Čula sam korake pa sam se sakrila iza nekog zida. Osoba je bila sve bliže i bliže i ja sam iskočila i probola ga u srce. Tako dobar osjećaj.
Tijelo se beživotno srušilo na pod te stvarala se lokva krvi oko njega.
Sad mi je puno lakše. Šetala sam kroz neki park. Iskreno bilo je preljepo ovako noću šetati.
???: Kook vraćaj se ovamo!
Kook!? Misli li na Jungkooka!! Iz Bts-a!?
Spustila sam se da "zavežem vezicu"
pa da mogu ćuti razgovor.Kook?: Šta je! Ko si mi ti da mi govoriš šta da radim!
???: Ja sam stariji od tebe i ti ćeš me slušati!
Kook?: Šta je to tako bitno!?
???: Suga je rekao da u ponoć svi dođemo u staru tvornicu.
Mislim da nisam toliko glupa pa da se i ja tamo ne pojavim. To bi mi bila velika prilika. Prvo se zbližimo, slomim im srca pa ih onda pobijem.
Kook?: U redu.
I to je zadnje što sam čula. Ovo je krenulo bolje nego što sam očekivala. Trzla sam se kad sam u daljini čula zvuk sirene. Krenula sam trčati iako je auto bilo jako daleko odavde.
To je vjerovatno zbog onog čovjeka kojeg sam ubila.
Kad sam došla doma makla sam masku sa sebe i bacila se na kauč. Vrtila sam po mobitelu i tražila bts. Iako već znam da za otprilike 1 sat oni stižu u onu tvornicu, i dalje sam ih tražila.
To! Y/n 1- bts 0. Nasmješila sam se. Našla sam Jina. Iako bi mi draže bilo da sam našla Taehyunga, jer mi je on najdraži, i ovo je nešto.
Kad sam shatila koliko je udaljena tvornica od mojeg stana, potrčala sam u sobu po neku "žensku odjeću" koju mrzim ali što je tu je. To je bio dio mog plana.
Nesmiju saznati tko sam ja. Jednostavno nesmiju. Moram se pretvarati da sam nježno biće. I da volim nositi ovo sranje!
Naljutila sam se na samu sebe.Požurila sam se, da stignem kao nepozvani gost.
YOU ARE READING
The Mask
VampireNitko nije onakav kakvim se čini Y/n~17 Jungkook~19 Taehyung~19 Jimin~19 Namjoon~20 Jin~20 Yoongi~19