Capitolul 2

5 0 0
                                    

Era noapte, Sarah dormea in patul ei ce din fericire nu fusese facut zob din cauza incidentului din camera Zl.
In camera Zl, 7.000.000.095 de oameni au fost omorati, cupola ce a acoperit planeta, gazul ce era imposibil de respirat si arma nucleara ce a facut o gaura mare in planeta sunt unele dintre putinele accidente cauzate de camera Zl, Sarah nu putea crede ca au trecut deja 5 luni de la accident. Intr-un final se cufunda intr-un somn adanc dar plin de cosmaruri.

Malara, o doctorita ce lucra la un sediu de studii biologice o observa pe Sarah ca fiind
O fata ce este apta de foarte multe lucruri. O fata curajoasa si puternica. Malara era o simpla tanara de 39 de ani de era angajata acolo de 15 ani. Insa colegii ei de munca, Derihen si Tabolki i-au spus ca ar trebui sa o aduca si sa i se faca niste teste in laborator iar Malara nu a negat, ba chiar a intarit vorba celor doi si a spus ca ar vrea sa  o convinga sa i se fie facute teste.

Dupa acea noapte Sarah se trezise foarte speriata de cosmarurile pe care le-a avut. Doar gandul ca ceea ce a visat este real ii facea pielea de gaina, aceasta visase niste ochi care aveau o tenta de portocaliu si erau extrem de ciudati si parca curgeau, apoi a visat o fata care se spanzura, apoi un baiat care a cazut intr-o bucla a timpului ce nu se mai termina iar apoi o fata ce stranuta de 2 ori iar apoi incepe sa vomite.
,,Extrem de ciudat" se gandise aceasta in timp ce merge la baie sa se spele pe dinti.
Se uita in oglinda din fata ei si observa ca nu a inchis usa de la camera ei
,,parca era inchisa" se mira ea in timp ce inchide usa de la camera. Sarah merse mai apoi pe hol si da sa iasa de pe usa cand auzi ca cineva o suna, fata raspunse iar la telefon era Malara

-Buna dimineata Sarah!
-Hei Malara?
-Auzi, voiam sa te intreb daca poti veni la laborator.
-Ok, presupun ca ai nevoie de mine nu?
-Da, si este o urgenta asa ca te-as ruga sa vii cat de repede poti

Sarah se pregateste sa plece si se duce la laborator, merge linistita pe strada pana ajunge

-Ai venit! Exclama malara plina de emotii
-Umm...da dar despre ce este vorba mai exact?
-Intra in laborator si iti voi explica
Sarah intra in laborator unde este intampinata de o camera destul de asemanatoare cu camera Zl, acesta paseste timida inauntru iar Malara ii spune pe un ton rece:
-Stai acolo
Sarah se aseaza pe locul aratat de catre Malara si se inchide intr-o cupola transparenta dintr-un material dur, in jurul ei apar mici ace ce se apropiau de ea, aceasta sta nemiscata insa foarte speriata acolo si spera ca totul sa fie un vis, deodata cupola se deschide si Malara o ia de mana, Tabolki se apropie de ea cu o siringa si ii injecteaza lichidul intr-o vena de la inchieietura, Derihen o zguduie putin si o baga inapoi in cupola, aceasta incepe sa isi miste capul necontrolabil si sa isi indoaie mainile de parca nu ar avea oase, se apleaca si din spatele ei iese o fasie neagrasi lunga de care fata acum se atarna. Aceasta incepe sa vorbeasca ceva de neinteles si apoi isi ridica capul; ochii ei erau galbeni iar ceva mov incepea sa ii acopere pielea, aceast avea tot felul de transformari si ochii ii tremurau. Sarah sparge in cele din urma asa zisa cupola in care se afla si ii rupe capul lui Tabolki, asa procedeaza si cu Derihen.

Dintr-o data o fata cu parul lung si blond apare, bretonul ii acoperea ochii iar aceasta spuse:
-Sarah va veni acum cu mine, a indjrat destule si cred ca i-ai facut destule. Spune ea pe un ton calm

Malara scoate dintr-o miscare un pistol si o impusca pe aceasta, cazand in genunchi iar mai apoi pe fata.
Sarah se apropie de Malara si dintr-o miscare ii desface pieptul in doua dupa care mai apoi spuse:
-Nu-i asa ca e frumos

Faptul ca

Niciuna

Nimic

Si nimeni

Nu exista?

Suntem cu totii niste falsi?

Suntem cu totii niste facaturi?

Este intr-adevar cineva acolo care se joaca cu noi ca cu niste papusi?

Viata noastra este intr-adevar controlata de cineva?

Oare acel cineva este creatorul camerei Zl?

Eu asta presupun,

Intotdeauna a existat

Moarte inainte de viata

Intotdeauna a existat

Falsitate inainte de adevar

Mereu a existat

12 inainte de Z



_____Sfarsit_____

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 15, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata Reala {Finalizat}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum