Vücudumun yarısını kapayan kutu ile eve girdiğimde rümeysa
ve aleyna hemen elimden alıp kutunun içini açtılar.
Sonrası sessizlik ...Kutudan çıkan neydi bilmiyorum ama , rümeysa elini dudaklarına götürmüştü. Ben onların boşluğunu bilip ileriye doğru birkaç adım attım. Aleyna' nın ellerinden sarkan o şahane elbiseyi gördüm.
Kırmızıydı. Ama koyu , sanki bir ressam fırçasından çıkmış gibiydi. Kumaşın kalitesini anlamak için parmaklarıma dokunmama gerek yoktu.
Modadan çok fazla anlamazdım.Ama dünyada ki her kadının on saniyeden fazla bakacağına emindim."Hemen şimdi giymelisin" dedi rümeysa uzatarak elbiseyi. Alıp giydip aynanın karşına geçtim.Kızlar hemen arkamda durup bana eşlik ettiler.Elbise kısaydı , dizimim üstünde .Üstüme tam oturmuştu sanki benim için gibiydi.Ama içinde kendimi rahat hissediyordum.Arkamda durup hayran bakışlarla olan yüzlere döndüm...
"Acele ettirmek istemem ama yaklaşık kırk dakkamız var , yoksa bu elbiseyi sizden başkası görmeyecek.."İşte beklediğim atak da gelmişti biri saçımı , diğeri makyajımı yaparken odada büyük bir kaos oluştu. Annem odada neler olduğunu bakmak için kapının ordan baktığında ..
Gelmesi ve gitmesi bir olmuştu.
Son dakikalara doğru artık hazırlamıştım.
Kızlar camdan bakarken kutunun içinde bir küçük kutu görmüştüm .Kapağını açıp baktığımda içinde bir melek kolyesi vardı .
Düşünceli davranarak içinde yüksek topkulu ayakkabı da vardı.
Ve oldukça pahalıya benziyordu.Rümeysa o ayakkabıların hep hayalini kurduğunu ve bazen uyumadan önce ayakkabının fotografına bakıp öyle uykuya daldığını söyleyince .Bu gece bittikten sonra ayakkabıları ona verebileceğimi söylediğimde , bana kocaman sarıldı. Ben ise nefes almaya çalışarak ona karşılık verdim.
Atilla geldiğini haber verince son dokunuşları yaptı kızlar. Aynaya bakarken gerçekten güzel gözüküyordum.Atilla'nın istediği gibi saçlarımı salık bıraktım, ve makyajıma diyecek lafım yoktu. Rümeysa yine konuşturmuştu sihirli parmaklarını .Aynayla vedalaşıp kızlara döndüm .Ağlamamak için zor tuttum kendimi , duygulanmıştım.Tam teşekkür edecektim ki..
Aleyna" Sen hala burda mısın?
Hadi acele et , kardeşim bu soğukta ağaç oldu"Dışarıya çıktığım ilk anda yüzüme çarpan rüzgarla yerimde durdum.Bu havada on dakka dışarda kalsam kesin hasta olurdum. Kafamı kaldırıp yürümeye çalışırken gördüğüm manzara karşısında kala kalmıştım. Atilla bu kadar yakışıklı olması , nefes almamı unutturmuştu diyebilirim.
İşte bu sahne görülmeye deyerdi .Yutkunup ilerlemeye başladım .İleriye doğru zorda olsa adım atmaya çalıştım.
Ya hava soğuktu , yada atilla bana baktığı için bacaklarım titriyordu. Atilla bana bakarak.."Çok yakışmış hem elbise , hem .."
Sözünü keserek..
"Kolye için teşekkür ederim , çok güzel"
"Bu kolye bi anlamı var öyle herkez verilemez özel..."
Anlamaz şekilde yüzüne baktım...
O ise gülümseyerek .."Cennete hoşgeldin nazlı "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol yanım >Cennet< ~Serisi 2~
Roman pour AdolescentsCennetle tanışmaya cesaretiniz var mı? Sırlar kapısı aralanıyor ve merakla beklenen cennet kendini Ele veriyor.. Nazlı artık herşeyi göze alarak cenneti araştırmaya başlar. Nazlı cenneti tanıdıkça ona daha yoğun duygular beslereken , bir yandan da...