Víno nám pořádně zamotalo nohy. Všichni měli pocit, že museli moje panenství zapíjet. A tak jsme to byly my s Tess. Kdo se o půl noci neskutečně řechtal a válel se po schodech, když jsme ani jedna nemohly najít správný klíč do zámku. V bytě byl krásný chládek. Odkopla jsem boty a lehla si na gauč. Chladný vzduch mi vstupoval do plic a nesmírně mě uklidňoval, víčka se mi zaklapla a já tvrdě usnula.
Ráno jsem zjistila, že mě bolí hlava. Polehčující okolnost vůně kávy. Posadila jsem se a se zmatením jsem zjistila, že jsem v obýváku.
"Neměla jsem sílu tě budit, jsem vůbec ráda, že jsem byla schopna příkrýt tě a vlízt do svý postele." Ozvala se Tess z kuchyně, když průhledem spatřila, že sedím.
"Dík." Poděkovala jsem jí za kafe, co přede mě položila.
"Jdu pracovat, ale kdyby jsi potřebovala, jsem vedle." Přikývla jsem. Začala jsem dělat drobné činnosti, abych se donutila jen nesedět. Nakonec to dopadlo tak, že jsem si šla zaběhat. Přehrávala jsem si včerejší rozhovory. Nedokázala jsem se ale rozhodnout, jestli B.A.R. a nebo číšník. Z možnosti číslo dvě jsem byla vyděšená a pro její uskutečnění byl pátek až moc brzo.
A tohle mi celý den jelo v hlavě. Večer jsem se soustředila, abych udělala nějakou práci pro pana Andrewa a dokonce se mi to dařilo. Když kolem mě proletěla Tess jak rychlá voda. Uspěchaně kousala do toustu, co vytáhla z lednice. Byla hezky oblečená a nalíčená.
"Pracovní schůzka, bude na ní šéf a dva naši společníci, úplně jsem stratila pojem o čase, takže teď nestíhám." A proletěla k botníku. Vytáhla opravdu vysoké podpatky, které nosí jen vyjímečně a s nasráním vytáhla zvoníci telefon.
"Co je?!" Vyprskla když jí nešla zapnout jednou rukou malá přeska.
"Jé pane Ryane, už běžím.." dodala sladce a celá rudá vyběhla z bytu. Upřímě mě to rozesmálo. Myslím, že po tomhle si na ni definitivně zasedne. Po tomhle jsem se už vůbec nesoustředila. Zabalila jsem práci a vytočila jsem mámino číslo, nikdo to nezvedal. Hned po tom jsem vytočila to bráchovo.
"Čus špunte." Ozvalo se a rozlil se mi úsměv po rtech.Ráno jsem si přispala, vstala jsem až v deset a práci dokončila až ve čtyři. Tess celá zářila a já věděla, že jestli mi to dnes nevyklopí tak se jí na to zítra zeptám. Já si probírala šatník a hledala jsem, co bych si vzala na případné rande. Byly čtyři, když mu zavolám teď, tak by to ještě stíhal. Zvedla jsem telefon a číslo vytočila. Srdce mi div nevyskočilo z hrudi. Najednou se ozvalo: "Ahoj tady Denny.."
"Aho.." dostala jsem ze sebe.
"Zrovna jste mě nezastihli, víte co máte dělat po pípnutí."
"Ahh." Polil mě pot. Debilní záznamník, pomyslela jsem si. Moje odvaha byla ta tam, podruhé mu nezavolám. Spadla jsem do postele. Byla jsem šťastná, věděla jsem, že se jmenuje Denis. Pěkné jméno. A taky jsem byla ráda, že tohle setkání můžu ještě odložit. Někde vzadu mě to ale mrzelo. I tak jsem věděla, že dnešní večer skončím s přáteli. Sedla jsem si ke skříni a zůstala jsem koukat na prťavé šaty, co jsem neměla dlouhou dobu na sobě.
ČTEŠ
Mladí, krásní a nadržení (Young beautiful and Horny)
Fiksi RemajaDvacetijedna letá Emily má na léto jediný cíl, přijít o panenství. Na jejím obrozu však není ani jeden vhodný kandidát. Nemá to ani jednoduché, když její přátelé stále mluví o tom, kde s kým a jak. Všichni sexem absolutně žijí a vypadají tak šťastně...