Protože růžová ropucha

195 18 5
                                    

POHLED SHARLOTTE:


Jakmile se na Lenku obořila Cho, chtěla jsem ji nějakou nehezkou kletbou ukázat, až radši mlčí, ale pak jsem si uvědomila, že ji stejně brzo čeká překvapení v podobě jistého náhrdelníku a tak jsem nad tím jen mávla rukou. Stále se mé myšlenky vracely na onoho zrzavého chlapce, jenž mě pozoroval ve Velké síni při večeři. Dříve než-li jsem to stihla, ale více rozebírat ve své hlavě do mě drcla Viky s tím, že si mám jít vybalit, což nebylo nic obtížného. Vešla jsem do pokoje, jednou mávla hůlkou a obsah mého kufru byl ve skříních. Další mávnutí hůlkou změnilo můj hábit na pyžamo a ještě jeden připravilo učebnice na zítřejší vyučování. Pak už jsem na nic nečekala a přesunula se do postele, abych šla konečně spát.


***


,,Dobré ráno holky." zdravila jsem Lenku s Viky u havraspárského stolu ve Velké síni. Než-li však jedna z nich stihla odpovědět, přiřítil se k nám maličký a zakrslý profesor Kratiknot s rozvrhy hodin. Ledabyle jsem ho přijala a rozhodla se posadit a nasnídat.


,,Co máte první hodinu holky?" započala konverzaci Viky.


,,Já mám péči o kouzelné tvory." řekla Lenka rozplývající se nad tím.


,,Já mám dvouhodinovku dějin čar a kouzel, jedna z mých oblíbených, mimochodem furt je učí Binns?" odpověděla jsem tentokrát já a přidala k tomu ještě otázku, mezitím jsem si stihla usrknout kávy a zakousnout se do výborné koblihy.


,,Jo, já na ně nechodím." oznámila mi Lenka, ale já se nesnažila kazit si náladu.


,,A ty Viky?"


,,Věštění z čísel."


,,Chudáku, to je neskutečná blbost." řekly jsme jednohlasně a musely se usmát. Zbytek snídaně probíhal v klidu.


***


,,Zatím holky už musím letět!" křikla jsem na ně ještě a už si to mířila do učebny dějin čar a kouzel. Sedla jasem si do první lavice a vyčkávala až dorazí ostatní studenti a učitel, což netrvalo tak dlouho, jak jsem si původně myslela. Pomalým jistým krokem připlachtil profesor Binns, který na této škole učil dějiny od nepaměti.


,,Dnes budeme probírat boje za práva kentaurů." řekl svým monotóním hlasem Binns. ,,Kentauři už od nepaměti byli součástí našeho kouzelnického světa. Vždy však byli ve společnosti nechtění, avšak na přelomu 15. století se vše změnilo. Kentauři se rozhodli začít bojovat za svá větší práva a tak vznikl jakýsi boj mezi těmito sudokopytníky a kouzelníky s čarodějkami. Tento boj, ale neměl dlouhého trvání, protože jedna mocná čarodějka v roce 1647 porazila hlavního kentaura. Poté se všichni ostatní vzdali a stáhli zpět do svých vyhrazených lesů." dokončil svůj monolog duch. ,,Na další hodinu mi napíšete esej o mocné čaredějce, která se jmenovala Alice Smithová, jenž porazila hlavního kentaura. Vaše esej bude mít minimálně 5 palců, můžete jít." ukončil tak hodinu profesor a já se vydala do učebny OPČM, kterou jsme měli mít bohužel se Zmijozelem.

Azkabanská princezna aneb Sharlotta Lestrangová II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat