Jak się poznaliście?

2.4K 31 32
                                    

Qry:
Poznaliście się na tinderze dla vip'ów.

Quebo:
Na planie jednego z teledysków Kuby byłaś modelką. Kiedy uczyłaś się chodzić na - bardzo wysokich - szpilkach Kuba ci pomagał i czasem się trochę z ciebie śmiał. Potem umówiłaś się z nim na kawę.

PlanBe:
Przy lodziarni. Pokłóciłaś się z jakimś dzieckiem, które cię wybrudziło czekoladową polewą. Wtedy Bartek się z ciebie zaczął śmiać i zrobiło ci się strasznie głupio. Stwierdziłaś, że podejdziesz i tak zaczęła się wasza przyjaźń.

White2115:
Pracowałaś w sklepie zoologicznym i kiedy podszedł do ciebie Sebastian był nieźle zjarany. Zaczął do ciebie zarywać komplementując swoją indonezyjską koszulę. Potem kiedy wyszedł czekał na ciebie przed sklepem.

Young Multi:
Będąc w klubie poszłaś do toalety poprawić makijaż. Wchodząc tam usłyszałaś jakieś odgłosy. Zajrzałaś do kabiny z której te odgłosy się wydobywały. Zobaczyłaś rzygającego w damskim kiblu Michała.

Żabson:
Na imprezie za dużo wypiłaś i zaczęłaś podbijać do Mateusza nie wiedząc, że to Żabson. Po imprezie odprowadził cię do domu i kolejnego dnia do ciebie przyszedł.

Bedoes:
Po staniu w korku 20 minut jakieś auto przed tobą. Lecz jakieś auto nadal stało przed tobą. Podeszłaś do tego samochodu i zapukałaś w szybę. Zaczęłaś krzyczeć, że powinien ruszyć, wtedy Borys zaproponował ci razem wyjście i się w sumie zgodziłaś.

ReTo:
Zobaczyłaś jak ReTo wchodzi to sex shopu i ty chcąc sobie z nim zrobić zdjęcie pobiegłaś za nim. Wchodząc tam wywaliłaś stolik z dildo. Ale tym przyciągnęła jego uwagę i się zgadzaliście.

Preferencje | raperzy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz