23🌸

392 60 32
                                    

Hampir 2 jam perjalanan akhirnya mereka semua sampai di tapak perkhemahan. bermacam jenis ragam yang ditunjukkan oleh pelajar-pelajar itu.

ada yang teruja, merungut, bosan, malas, masih mengantuk, lapar dan sebagainya. begitu juga dengan yunho yang sudah mulai bosan tatkala sampai disitu. sudah lah line takde. tak boleh nak main game.

" semua pelajar tolong berkumpul di hadapan saya sekarang! saya nak susun kumpulan untuk kamu semua" arah sir ahn jaehyun.

guru paling kacak sekali disitu tetapi sayang dia duda. walaupun duda ramai sahaja pelajar perempuan yang minat dia begitu juga author ehh

semua pelajar berkumpul di hadapan sir ahn jaehyun seperti yang diarahkan. guru-guru yang bertugas mengambil semua nama-nama yang mengikuti kem tersebut untuk tanda kehadiran. mana lah tahu tetiba terlebih. setelah selesai miss sunny berikan kertas pada ssaem jaehyun untuk bentukkan kumpulan.

" sekarang saya akan bahagikan kumpulan masing-masing. saya yang akan tentukan kumpulan kamu semua. kalau saya tahu ada yang tukar saya akan suruh dia melakukan aktiviti individu. takkan ada rakan kumpulan untuk dia. FAHAM? " kata sir ahn jaehyun dengan tegas.

" FAHAM SIR!" balas semua pelajar serentak.

setelah hampir setengah jam mereka menunggu sir jaehyun mengagihkan kumpulan dibawah panas terik ini akhirnya selesai. kedengaran beberapa pelajar mengeluh disebabkan tidak dapat bersama dengan geng sehidup sematinya begitu juga ateez. eh tak san dan wooyoung sahaja.

" HUAAA WHY KAU DENGAN YUNHO WAHAI WOOYOUNG KU SAYANG?"

" MANA LAH AKU TAHU WAHAI SAN SAYANG TAPI KAU DAPAT SATU KUMPULAN DENGAN JIMIN DAN YOONGI HYUNG! AKU JELES ! "

" sudah lah korang jangan buat drama murahan kat sini. wooyoung, cepat kau tolong aku dengan yang lain naikkan khemah ni" yunho menarik wooyoung dan san yang sedang berpelukan meratap perpisahan mereka. over ni -,-

" dah tu aku sorang je ke perempuan dalam group ni? walaweh pahal hana tak join sia aku kalau dapat perempuan tu aku cincang ii diaaa eei geram aku. dah la tak bagitau aku dia tak join!" rungut chaeyong geram. maknanya dia kena tidur dalam khemah sorang ii lah

" dia pregnant kan, kau lupa ke bangang" bisik wooyoung pada telinga chaeyong.

" oh aah lah. aku lupa sia" balas chaeyong

" WOI KAU BUAT APA DENGAN AWEK AKU?! aku tak sangka selama ni aku anggap kau cam adik aku sendiri tapi kau cuba merampas yeochin aku! tak aku sangka macam ni rupanya perangai kau" jimin mendekati mereka. matanya tajam merenung wooyoung.

chaeyong dan hoseok menguling bebola mata bila perangai over jimin kambek. manakala yeonjun dan yunho hanya mengangkat bahu tidak tahu apa yang terjadi. malas nak melayan.

" bukan ! hyung salah faham ni ! wooyoung nak ingatkan dia pasal adik hyung tu ! si hana !" wooyoung membetulkan keadaan.

" Ah! aku tak percaya dengan kata-kata dusta mu itu-" jimin bercekak pinggang.

puk !

puk !

serentak jimin dan wooyoung mengadu sakit. kepala mereka yang diketuk oleh seonghwa dan seokjin diusap perlahan.

" jangan memekak la jibake" kata jin pada jimin

" entah je. dalam hutan kan ni" seonghwa menjeling wooyoung.

pabila eomma group ateez dan bts bersatu padu fuh gempak guys! k hambar beb hambar bunorh je la aque

" ehe mian hyung" kata jimin dan wooyoung serentak.

[√] married student || yunhoWhere stories live. Discover now