ep 4

1.2K 123 29
                                    

5 bulan kemudian

Setiap hari Sin gu di pukul, dilempang, dilibas dengan tali pinggang sehingga penuh nanah dan darah di badan Sin gu.

Kadang Taeyong seksa Sin gu tanpa sebab dan membuatkan jaemin pelik dengan Taeyong dalam masa yang sama kesian dengan Sin gu yang malang itu.

*Masuk ke dalam rumah*

Sin gu  bagi aku air!!! Jerit Tae yong.

*Lari ambik air*. *Lari ke taeyong* . *Berikan air ke taeyong*

Taeyong berdiri dan mengambil gelas di tangan Sin gu lalu simbah ke muka Sin gu. Ko dah tau aku tengah marah bagi lah aku soju tu pun susah ke? Soju tu pun air kan? Otak ade tapi tak nak guna. Lalu Taeyong menarik rambut Sin gu dan melempar Sin gu ke arah dinding.

Tae yong tolong jangan. Saya tak buat apa-apa. Rayu Sin gu

Ko kata tak buat apa-apa. Ko buat aku marah. Kau tunggu sini jangan pergi ke mana-mana.

Segera taeyong datang kearah Sin gu dengan satu mangkung berisi air garam. Lalu menuang ke badan Sin gu. Membuatkan badan sin gu berasa pedih.

Air mata sin gu terus mengalir tanpa putus. Kata Taeyong

Sakit tak? Nak aku tambah lagi? Tunggu tau.

Lalu Taeyong pergi ke dapur dan mengambil pisau.

Hulur tangan kau.

Lalu Sin gu menghulur kan tangan kirinya.

Taeyong menarik sedikit tangan Sin gu lalu toreh lengan Sin gu dari pergelangan tangan sin gu hingga ke bahu.

Lengan Sin gu penuh dengan darah yang menitik.

Sayang tangan awak berdarah. Kata Taeyong. Tunggu tau ayang nak ambik air sekejap.

Walau pun sin gu tau sebenarnye taeyong nak ambik air garam bukan air bersih. Masih lagi dia tak bergerak. Di sebab kan kakinya terasa sakit sehingga dia tidak dapat bergerak.

Lama ke sayang tunggu ayang, ayang bawak air hulur kan tangan.

Segera Sin gu menggeleng kepalanya.

Ko lawan aku. Tengkin Taeyong.

Segera taeyong menarik lengan Sin gu dengan kasar. Terus dia menung air garam itu ke tangan sin gu yang penuh darah. Sin gu dah tak boleh menjerit lagi disebabkan takut yang melampau.

Tanpa belas kasihan dia menarik rambut sin gu ke sebuah bilik yang sempit dan mengurungnya.

Dengan keadaan yang gelap dan panas membuat kan singu susah bernafas dan takut.

TBC

{C}killer 🔪🔪Where stories live. Discover now