Capitole 5.

75 9 0
                                    

Bolo ticho a Harry išiel vedľa neho, hral sa s prstami a žúval si peru. Louis nad ním videl namaľované slovo "nervozný" rovnako ako fialovou elegantne na jeho nechtoch. Louis sa pristihol pri tom , ako chce chlapca vziať za ruku a vtisknúť do nej nejaké uistenie, že je všetko v poriadku.


Keď chlapec otváral dvere svojho bytu, robil to roztraseními rukami, ani nebol schopný dať kľúč da zámku.


Louis si povzdychol a jemne vzal Harryho za ruku da svojej. Všimol si, ako chlapec pri kontakte trhol, ale ignoroval to ,"Kámo,zlatko , ukľudni sa, dobre? Všetko je v pohode."


Louis naviedol kľúč do dverí a Harry zažmurkal, pomali prikývol, keď sa ozvalo klepnutie. Rýchlo sa nadýchol a oddýchol, než dvere pomali otvoril, keď Louis spustil ruku dole . Nechal Louisa vojsť prvého a potom rýchlo zasvietil svetlo.


Louis nevedel presne, čo očakával, ale to vlastne nevedel nikdy.


Fotky v bielich rámikoch pokrývali stenu , ktorá bola vymaľovaná jemne ružovou, malé svetielka delikátne viseli z miest, kde boli rozvešané po miestnosti a vrhala na steny jemné žlté svetko. 

Gauč bol bledo ružový , takmer biely a vyzeral , že stál pekne veľa penazí.Bol ozdobení nadýchanymi , ružovo obtiahnutími vankúšikmi a na zemi bol tmavý, fialový koberec. Bolo to upäté a hodilo sa to k sebe, ale Louis skôr premýšľal o tom, kde Harry všetken ten svetlý a čistý nábytok zohnal, než prečo ho má.

Pokiaľ nič, len to Louisa donútilo chcieť prebehnúť umývačkou aut.


Harry sa na Louisa ani nepozrel, zaťiaľ ho viedol dalej ."Um, v mojej izbe je balkón. Takže , hej,"začervenal sa .


Jeho bola vymaľovaná bielo , nie ako obývačka .Po stenách boli dalšie svetlá a húpali sa aj okolo zrkadla, okolo ktorého bolo veľa pleťových vôd, krémov a niekoľko zatúľaních lakov na nechty. Posteľ bola povlečená do mätového povlečenia , ktoré vyzeralo neskutočne jemne a hunato . Pri jednej stene bola polička s radou lakov na nechty sloločne s drahými parfémami a dalšími spejami. Na malých pripínačikoch viseli kvetinové venčeky a na policiach s knihami a viazaními kvetinami ležali nesmyselné trblietavé fľaštičky rôznych odtienov ružovej a fialovej. Farebné závesy boli obtiahnuté a kontrastovali proti temnej oblohe. Izba sladko vonala a Louis typoval, že je to kôli napoli zhorením sviečkám všade po izbe.


Celá izba bolo velmi sladká a jemná a Louis premýšlal ochvýľach , kedy mu Lottie ukazovala jej vysnívanu izbu v katalógu. A vlastne to sedelo. Harry si lakoval nechty, takže keď o tom Louis tak premýšlal , ani ho to neprekvapovalo . Na prvý pohľad by neočakával, že bude vysoký chlapec s hlbokým hlasom na tak zženštilé veci, ale keď už okolo neho Louis bol nejakú chvíľu zadalo sa, že to na neho proste sedí.


A je vôbec chlapec?


Premýšľal späť, keď ho Liam poučoval o sexualite a o tom ,že je veľa kombinácii toho , za čo sa ľudia považujú. alebo ako sa chovajú. Louisovi to stále prišlo trochu podivné, alebo skôr , lepšími slovami, cudzie , len pretože nikdy nestretol nikoho, kto by sa nesprával na pohlavie , v ktorom sa narodil. A ak hej , nikdy si to neuvedomil.

Jahodové mlieko / ls / slovenskéDonde viven las historias. Descúbrelo ahora