Psikopat

78 26 17
                                    

Gözlerimi kapattım ve neler olduğunu hâlâ sindirememiştim. Aklımda o kadar çok soru işareti vardı ki!
Gözlerimi açarak "Marie "dedim.

Marie" Efendim Harry birşeymi istiyorsun?"

"Hayır, Marie sen kimsin yani beni nerden tanıyorsun?"

Marie" Haryy ben senin en yakın dostunum."dedi .

"Peki bana nerede araba çarptı ya da kiminleydim?"

Marie" Benimleydin Harry, biraz canın sıkkındı bende dışarı çıkalım demistim.

"Sonra sahilde bir cafede birşeyler içtik, ben hesabı ödemek için kasaya gitmiştim. Sende sahile gidiyorum oraya gel dedin ve sonrada olanlar oldu. İşte şimdide buradayız."dedi.

Onu dikkatle dinlemiştim. Demek Marie benim en yakın dostummuş.

" Keşke herşeyi hatırlasam" diye mırıldanmıştım.

Marie'de "Geçmişi hatırlamamak senin için daha iyi olacak emin ol ki Harry."dedi.

Neden böyle demişti ki!

Geçmişte kötü şeyler mi yaşamıştım nolmuştu ki ?

Uzun bi sessizlikten sonra bir anda,
"BABA" diye bağırmıştım. Tek hatırladığım babamdı
Marie "Harry sakin ol noldu?"

"Babam nerede?"


"Harry babanı 3 yıl önce kaybettin."


"Marie ben ben şey hatırlıyorum..."

Marie" Evet ne hatırlıyorsun Harry?"

"Babam, babam en son beni ıııı evet şimdi daha net hatırlıyorum babam en son ben liseden mezun olduğumda bana sarıldı
ve ve- "

Hatırlayamıyordum.

Ertesi günü ameliyat olmuştum. Yaklaşık bir hafta daha kalmıştım hastanede.

***

Hastaneden çıkınca Marie beni evine götürdü yani doktorda en sağlıklısı bu olacağını söyledi.
Zaten başkada kalacak yerim yoktu.

Marie ile eve yeni gelmiştik. Sanırım 5-10 dk içinde kapı çaldı. Ben oda da yatıyordum. Marie kapıyı açtı.

Dışarıdan " Harry çok iyi sizi görmesin hafıza kaybı yaşıyor lütfen! Zaten hastaneden yeni çıktık" diyordu Marie.

Yan tarafimda ki yatağın demirlerine turunarak kalktım ve Marie'nin yanına giderken koridorda Marie ile konuşan kişi...

***

"Annem" ve herşey bir an da gözümün önüne gelmişti. Aynı bir şerit gibi, kazadan önce olanların bir kısmını hatırlamıştım sanırım. "Annemi biriyle yakalamıştım, sonra Marie'nin evine geldim geldim."


O ara da nolmuştu, neler yaşamıştım.

Onların yanlarına giderek" Ne işin var senin burada " dedim.
Marie "Sen git Harry ben geliyorum "dedi.

"Alma şu kadını içeri "diyerek odama döndüm.

Marie ardımdan gelerek" Gitti Harry."

Uzun bir sessizlikten sonra Marie bana dönerek "Harry anneni nasıl hatırladın?" dedi.

"Marie ben sadece annemi biriyle yakaladım ve sonra biseyler oldu ama hatirlayamıyorum sonra sana geldiğimi hatırlıyorum. Bilmiyorum onu görünce gözümden şerit gibi aktı yaşadıklarım ama ama işte yok sadece bunları hatırlıyorum."

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin