Ležim na krevetu i gledam u kazaljke na satu koji visi na zidu moje sobe. Nakon par minuta nateram sebe da ustanem i obučem nešto udobnije jer me ove farmerke žuljaju. Dok trazim plavu lepršavu haljinicu pokušavam da se naviknem na to da sam na raspustu već 2 nedelje. Nema škole, nema učenja, ocena.
To mi i odgovara ali sam ipak navikla da učim i radim neke domaće zadatke svaki dan.Neko bi pomislio da sam štreberka, ali ne, baš naprotiv...samo sam naučena tako da izvršavam sve obaveze na vreme i kako treba.
Moje razmišljanje prekine grubo otvaranje vrata i škripa mog kreveta. Okrenem se i ugledam svoju najbolju drugaricu.
Ja: Znaš Elena mogla bi nekad da pokucaš, a ne da upadaš kao tajkun. - kažem joj smešeći se.
E: Ma daj N, znaš da ja nikad ne kucam.- povuče me na krevet pored sebe.
Krenemo bezveze da čavrljamo i gledamo neku seriju na mom lap-topu dok jedemo čips.
Inače Elena mi je jedina najbolja drugarica. Znamo se od malena i mnogo je volim. Išle smo u osnovnu zajedno i bile smo nerazdvojne dok se sada u srednjoj manje vidjamo.
Što se tiče izgleda ona je jedna lepa i zgodna brineta iako sebi nabija komplekse da je debela. Ume da bude drska, bezobrazna ali isto tako i druželjubiva. Za razliku od nje ja sam dosta mršavija, imam oblina ali su nevidjive zbog širokih dukseva koje nosim. Povučena sam u društvu i previše zatvorena u sebe. Umem ponekad da planem ali posle takvog ispada pocrvenim i od stida pognem glavu.Polako je i sunce zašlo pa je Elena morala da krene.
E:Ehh, morala bih da idem sad. Videćemo se sutra kozo? - upitno me pogleda i podigne desnu obrvu.
J:Naravno.- nasmejem se i štipnem je za obraz.
Ona krene da izadje ali pre nego zatvori vrata okrene se.
E: Sutra Stefan pravi žurku i samo da znaš ideš sa mnom lepotice. - kaže
J:Elenaa!- viknem i rastegnem njeno ime jer zna da ne volim žurke,alkohol i miris cigareta, a ni glasnu muziku..
E: Ideš Natali i tačka. Ajde vidimo se, ljubim te.
Ode napokon, a ja zabijem glavu u jastuk i vrisnem.
Mrzim žurke!
YOU ARE READING
Moj psiho
RomanceOna - šesnaestogodišnja devojka, povučena, andjeoskog lica i izgleda. On - devetnaestogodišnji momak, psihopata, pravi djavo i spolja i iznutra. Šta će se dogoditi kada se jedne tople letnje večeri dva sveta sretnu? Hoće li se oboje spasiti bure ili...