||•κεφ.10ο•||

3K 176 42
                                    

⚠Θα παρακαλούσα πολύ, να κάνετε κομεντ στην ιστορία για να δω που κινούμαι! Δεν θέλω να ανεβαζω πάρτ που δεν αρέσουν! Ευχαριστώ! ⚠

Βγήκα εξω απο το σπίτι και πήρα μια βαθιά ανάσα για να καλμαρω!

Άρχισα να περπατάω και έφτασα μπροστά από αυτή τη καταραμένη κατηφόρα.

Άρχισα να κατεβαίνω μέχρι που έφτασα έξω από το τμήμα.

<<ψιτ Τάσο κοίτα κωλο η μικρή!>> είπε ένας αστυνομικός..

<<μετά λένε γιατί έχουν αυξηθεί τα φαινόμενα των βιασμών, κοίτα ντύσιμο, αλλά δεν θα διαφωνήσω είναι καλό κομμάτι.. >> του απάντησε ο άλλος.

Γιατί φοράω κάτι κοντό και προκλητικό και δεν το ξέρω?

Αχχχχ ηλιθιοι μπάτσοι!

Σταματησα μπροστά τους και έβγαλα το μαύρο γυαλί μου που έκρυβε τα ασυνήθιστα και όμορφα έντονο πράσινο ματιά μου και τους κοίταξα εξεταστικα από πάνω μέχρι κάτω!

<< εκτός από το να σχολιάζεται τον κωλο μου και να ξεφουρνιζεται αόριστα στερεότυπα και προκαταληψεις που είχαν οι άντρες προ Χριστού για το γυναικείο φύλο, δεν έχετε να κάνετε κάτι καλύτερο? Ξυνεστε που ξυνεστε καθημερινά κάντε κάτι παραγωγικό τουλάχιστον. Το ότι εσείς οι άντρες δεν μπορείτε να συγκρατησετε τις ορμές σας και βιάζεται τις γυναίκες δεν σημαίνει ότι φταίνε εκείνες επειδή φόραγαν κάτι κοντό! Δεν ξέραμε να ντυνομαστε σαν καλόγριες. Απλά εσείς είστε μαλακες και προσπαθείτε με κάθε τρόπο να χωσετε τον φιλαράκο σας κάπου ρίχνοντας στο τέλος το φταίξιμο σε εμάς. Οπότε do me the favour και άσε τις μαλακιες!>> είπα εμφανώς εκνευρισμένη και αυτοί με κοίταζαν αποσβολωμενοι.

<< ε..εμ...γχμμ..προσεχε πως μιλάς κορίτσι μου στο όργανο, λίγος σεβασμός>> είπε ο ένας με δυσκολία και προσπαθώντας να φανεί αυστηρός.

<< όταν το όργανο σταματήσει να πετάει πιπες που δεν σέβονται το φύλο μου τότε μπορεί να σε σεβαστώ >> είπα πλέον φωνάζοντας.

<< για άκουσε να σου πω κοπέλα μου, ξέρεις ποιος είμαι εγω? >> απάντησε γεμάτος αλαζονεία

<< όχι θα πρεπε? >> απάντησα ειρωνικά

<< ναι και εμένα δεν θα με ειρωνεύεσαι >>είπε με νεύρο.

<< Α ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ... >>
<< Τι ειναι αυτή η φασαρία? >>

Πήγα να μιλήσω αλλά με διέκοψε η φωνή του μπατσουλη ακα Αρη.

Είχε βγει στο μπαλκόνι του τμήματος για να δει τι συμβαίνει.

Με κοίταξε και τον κοίταξα.

Δεν είπε τίποτα άλλο και αφού μπήκε πάλι μέσα στο γραφείο του εμφανίστηκε μέσα σε ένα λεπτό κάτω.

Περπάτησε προς το μέρος μας και μας κοίταξε έναν έναν.

Το βλέμμα μου έσταζε ειρωνεία.

<< τι έγινε Μάριε? >> ρώτησε με σοβαρό ύφος.
<< να η μικρή από δω δεν μιλάει καλά, κανένας σεβασμός>>
<< μικρό είναι το πουλί σου ρε που θα με πεις και μικρη>> είπα και ο Άρης μου έκανε νόημα να σκάσω.
<< εντάξει Τάσο Μάριε αναλαμβάνω εγώ, πίσω στο πόστο σας>>
<< ναι στο πόστο να σχολιάζουν ότι θηλυκό κινειται>> είπα σιγανά.

Αφού πήγαν λίγο πιο πέρα οι άλλοι δύο ο Άρης έστρεψε το βλέμμα του σε εμένα.

<< τι θα γίνει Θεοφανία θα τσακώνεσαι και με τους συναδέλφους μου τώρα? >>
<< αν αυτό σημαίνει πως υποστηρίζω τον εαυτό μου θα πηγαίνω κοντρα ακόμα και στον ανώτερο σας στο τμημα>> τον κοίταξα επίμονα
<< εγώ ειμαι ο ανώτερος αυτού του τμήματος>>
<< στα λόγια μου έρχεσαι!>>
<< σταματά να είσαι τόσο αντιδραστική, εγώ θέλω το καλό σου για να μην έχεις μπλεξίματα στο λέω>> απάντησε σοβαρα

<< το καλό μου το ξέρω μόνο εγώ και όσο για το δεύτερο αγάπη μου δεν έχεις την παραμικρή ιδέα.. Είμαι πιο μπλεγμένη και από τα μαλλιά μου μετά από μπάνιο>>
<< τι και αν ξέρω?τι θα κανεις? >> απάντησε
<< τον σταυρό μου, αν και δεν πιστεύω, για την προσπάθεια σου να με ξεμπλέξεις>> απάντησα και πριν φύγω κουτουλησα τον ώμο μου με τον δικό του και έφυγα με ένα στραβό χαμόγελο.

Έκανα λίγα βήματα αλλά γύρισα να τον κοιτάξω.

<< α και μάζεψε τους υπεύθυνους συναδέλφους σου, δεν νομίζω ότι το πόστο τους είναι να μπανιζουν κωλαρακια... Πορνογεροι>> φώναξα για να με ακούσουν και εκείνοι και ύστερα έφυγα.

Έβαλα τα ακούστηκα μου και έβαλα το Happillness του Stk και βυθίστηκα στις σκέψεις μου.

Ακούς εκεί για το καλό μου!

Εδώ οι γονείς μου δεν προσπαθούν για το καλό μου θα προσπαθήσει  ένας αστυνομικός.

Μη τρελαθούμε!

Αλλά γιατί καταβαθος νιώθω αυτό το ζεστό συναίσθημα ότι κάποιος ενδιαφέρεται για εμένα?

Επίσης δεν μπορώ να μη σχολιάσω ότι είναι κούκλος.

Καφέ μαλλιά, μπλε μάτια και υπέροχο σώμα.

Αλλά γιατί αυτά τα μάτια και η φωνη κάτι μου θυμίζουν κάτι?!

Μπαα η ιδέα μου θα είναι.

🌟&💬
Φιλάκια🌹

Ο δικός μου μπάτσος Where stories live. Discover now