1#

2.6K 105 7
                                    

Pozdrav. Ja sam Selena. Zovu me ili Sel ili Ena. Kako tko. Imam 16 godina. Imam dugu crnu kosu i zelene oči.

Moj život je... Zanimljiv. Živim s četvoricom starije braće i ocem. Majka nam se ubila kad sam imala samo dvije godine i ne sjećam je se uopće. Samo znam da kad se napila bila je sposobna svašta učiniti. Kao naprimjer skočiti sa vrha najviše zgrade.

Živimo u maloj kućici jer si ne možemo priuštiti ništa veće. Moj otac je električar i samo on radi u obitelji. Najstariji brat ima 21 i ide na fakultet.

,,Selena!!" Zvao me Leo, moj brat blizanac. Danas je njegov red za kuhanje ručka. ,,Kako se pali štednjak!!" Derao se iz kuhinje. Nikako da zapamti najjednostavniju stvar. Upaliti štednjak.

Nevoljko sam ustala sa starog ocufanog kauča i nastavila do male kuhinje.

Kuća nam je stvarno mala. Ima dva kata. Prizemlje i tavan. Na ulasku je uski hodnik. S desne strane hodnika su vrata od kuhinje, a s lijeve vrata od dnevnog boravka. Na kraju hodnika su četiri sobe. Jedna od oca, druga od moja dva brata, a treća najveća je od mene, Lea i Lukea. Četvrta soba je kupaonica.

Luke je srednji brat. Ima 17 godina i dosta smo bliski. Visok je i dobro građen. Ima smeđe oči i svijetlo smeđu kosu koja mu pada preko očiju. Cure su lude za njim. Iako je ženskaroš pazi me od drugih dečkiju.

Leo, s druge strane zna što želi. On traži curu koja će ga voljeti i želi dugogodišnju vezu. Visok je, ali niži od Lukea. Ima crnu kosu i zelene oči. Jako si ličimo. Cure su također lude za njim, ali on ostaje hladan.

Leon ima 18 godina i zadnja je godina srednje. On je uvijek u svojem svijetu. Voli slušati glazbu i jako smo slični po ponašanju. Ima stila i svira gitaru. Ima crnu gustu kosu i plave oči. Visok je i trenira box. Često upada u tuče u školi. To je većinom zato jer neki dečki vrijeđaju mene ili našu obitelj.
Ženskaroš je ali ipak se nada djevojki koja će biti drugačija.

A sad najstariji. Dino. Ne znam ko njemu odabra ime. Ozbiljan, povučen i smiren tip. Plavo smeđa kosa i tamnosmeđe oči. Ima curu. Zajedno su već dvije godine.

Cura mu se zove Anja. Ne voli naše društvo isto kao ni Dino tako da su savršen par. Vidjela sam ju jednom kad je bila vani s Dinom. Pratila sam ih jer me zanimalo kako izgleda. Niska je i ima dugu smeđu kosu. Dobro je građena. Dino ne voli pričati o njoj. Kako god, imaju moj blagoslov za vjenčanje.

Nakon što sam pomogla Leu s ručkom, postavila sam stol a on je pozvao dečke. U kuhinji je dovoljno prostora za stol i šest stolica. Naučila sam Lea kuhati špagete, ali on kakav je nisam ni trebala trošiti vrijeme. Jedino što zna skuhati je puding i ne miče se s toga.

Sjela sam na čelo stola. Kod nas je pravilo da tko kuha ručak sjedi na čelu. Pošto ima dva čela na drugom sjedi onaj najbrži.

,,Što se kuha danas?" Luke je trljao ruke. ,,Baš sam gladan."

,,Danas je kuhao Leo..?" Nezainteresirano upita Leon.

,,Da. Ja sam kuhao." Ponosno će Leo.

,,Znači Sel je kuhala." Ubacio se Luke. ,,Onda će biti fino."

,,Kako znate da nisam ja?" Provocirao je Leo dok je sjedao za stol.

,,Začepite." Rekao je Dino. Kad se on oglasi rasprava je gotova.

U miru smo počeli jesti. Nakon jela svaki je svoj tanjur stavio u sudoper. Leo je ostao oprati suđe i pospremiti kuhinju.

Otišla sam u sobu i bacila se na krevet.

,,Idemo danas van?" Pitao me Luke dok je ležao na svom krevetu na kat i gledao u stop.

Soba je kvadratnog oblika i tamnoplave boje. U jednom kutu po dužini zida se nalazi njihov krevet na kat. Luke spava na katu, a Leo dolje. U drugom kutu sobe je moj krevet i između naših kreveta je zajednički pisaći stol. Pokraj vrata je veliki ormar. Odjeća je razbacana po sobi i ormaru. Nisam uopće uredna osoba. Kako bi i bila kad živim s pet muškaraca. Jedva smo se dogovorili oko pospremanja kuhinje.
Po zidovima su posteri različitih bandova. Zabranila sam im postere i časopise golih žena, za to imaju sobu preko puta.

,,Još pitaš? Naravno da idemo." Volim partije i klubove. Tamo uglavnom idem da se napijem i zabavim, kao i svi normalni ljudi, samo što ja imam nekoga da me odvede kući.

U sobu je ušao Leo i skoro je pao preko mog skejta. Opet.

,,Selena što sam ti rekao za skejt?" Bacio ga je na hrpu odjeće.

,,Ako ti smeta makni ga." Rekla sam mu. Ako oni ne misle pospremati svoje stvari ne mislim ni ja svoje. Preokrenuo je očima.

,,U koji klub idemo danas?" Upitao je Leo sjadajući na krevet.

,,Ne znam, ja sam prošli put birala. Sad je na Lukeu red." Tipkala sam po mobitelu.

,,Jedan novi se otvorio prošli tjedan. Zove se ,,Wild way".

,,Meni odgovara." Leo slegne ramenima.

,,I tek sad mi govoriš da se otvorio novi klub?" Ne mogu vjerovati da mi je prešutio nešto tako bitno.

,,Da sam ti rekao prije, otišla bi tamo sama ako treba i tko zna gdje završila." Luke se branio.

,,E zna ko di mi je torba?" Leo je nešto tražio po sobi.

,,Kakva sad torba?" Luke podigne obrvu. Ni meni nije jasno.

,,A za školu idioti. Unutra mi je ostao prijenosni punjač."

,,Ja ti svojeg nedam." Okrenula sam se prema zidu. ,,A sad me pustite, trebam se naspavati za danas."

Iako je nedjelja i sutra je škola nama to ništa ne znači. Idemo van i točka.

,,E jeste vidjeli tatu?" Leo upita.

,,Ne, zašto." Luke pospano odvrati.

Nije oca bilo cijeli vikend. Najgore što se može dogoditi je da ga je struja stepla. Valjda je dobro.

,,Možda je on vidio moju torbu." Slegne ramenima. ,,A ništa, idem i ja spavat."

,,Probudite me u šest." Rekla sam zijevajući.

_____________________
Ovo je moja nova priča. Probat ću nastavke izbacivati što češće. Vote ako vam se sviđaa❤️







Life with boys ✓Where stories live. Discover now