28.Bölüm

699 60 12
                                    

Adrien'in dilinden
Sabah uyanınca Esneyerek kalkıp. Gozlerim yarı açık yarı kapalı odadaki banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Odama geri girdiğimde yatağın yanındaki komidinin üstünde bir tepsi gördüm. Uyanınca nasıl görmedim ki ben. Tepsiyi elime alınca üstundeki notu gördüm.

          TEŞEKKÜR HEDİYESİ
"Elbiseyi düzeltiğin için teşekkür ederim uykucu.  Krepleri ben  yaptım yemezsen bozuşuruz."
                                                   Marinette

Marinette çok sevinmiş olmalı. Ve beni düşünüp kahvaltı getirmiş. Kahvaltıyı bir güzel mideye indirdim. Sonrada tepsiyi mutfağa götürdüm. Sıkıldım ya ne yapsam acaba.Marinette nerede acaba.

-Ajumma Marinette nerede?

Ajumma: Bilgisayar   odasında önemli işleri varmış. Kimse beni rahatsız etmesin dedi.

O zaman istikamet oyun odası. Başka türlü zaman geçmez.

Marinette'in dilinden
Bilgisayar oadasında bana verilen işleri yapıyordum. Brigette aradı.
Telefonla konuşurkende işime devam edebilirim.

-Ajumma sesli aç.

Brigette: Napıyorsun?

-Hackerlık.Neden aradın bakalım öt bülbül.

Brigette:Kızmak yok ama

-Orasını  söyleyince düşünürüz.

Brigette:Adrien'e elbisen konuda biraz yardım ettim.

-Bunu biliyorum. Yoksa tam dikiş izimi kapatacak şekilde olması mucize olurdu. Dikiş izi ile ilgili bir şey söylemedin değil mi?

Brigette:Tabikide hayır. E sen teşekkür ettin mi?

-Teşekkür hediyemi bile verdim.

Brigette: hediyesi ne?

-Kahvaltı goturdum odasina uykucu uyuyordu. Bende komidine bırakıp çıktım.

Brigette:Not falan koymadın mı?

-TEŞEKKÜR HEDİYESİ
"Elbiseyi düzeltiğin için teşekkür ederim uykucu.  Krepleri ben  yaptım yemezsen bozuşuruz" yazdım. Bence biraz benden beklenmiycek bisey oldu.

Brigette:Bişver içinden ne geliyorsa onu yap.

-Zaten öyle yapıyorum. Biraz dinlenme vakti geldim galiba. Sabahın  altısında oturdum bilgisarayın başına.

Brigette:Git biraz dinlen bilgisaraya bakmaktan gözlerin bozulacak.

-Tamam. Görüşürüz.

Brigette: Görüşürüz.

-Ajumma kapat

Biraz yüzmek iyi gelebilirdi.Giyinme odasındaki dolaptan bir mayo alıp yüzme havuzunun olduğu odaya gitmeye basladım. Yüzme hazunun olduğu  odaya gelince soyunma odalarında mayoyu giydim. Biraz açıktı sanki. Sırtımdaki dikiş izleri gözüküyordu. Aman boşver. Adrien ve Felix'in buraya geleceğini sanmam.
Şimdi yüzme vakti.

Kaç saattir buradayım hiç bir fikrim yoktu. Suyu ve yüzmeyi çok severim. Havuzdan çıkınca üstüme atılan havluyla etrafıma baktım. Adrein'i gördüm. Havluyu sarındım. Çünkü üşüyorum.

Adrien:Çok iyi yüzüyorsun.

-Teşekkür ederim. Senin ne isin var burada.

Adrien:Sıkılınca geldim.Yüzecektim. Çıktığını görünce havlu vereyim dedim.

Yine üstünde tişört yoktu.

Yüzmeye gelmiş normal değil mi?

Sus iç ses.

Adrien:Yarışalım mı?

-Hayır.

Adrien:Neden yenilmekten mi korkuyorsun?

-Beni yenemezsin yarışalım. Havluyu kenara koydum.

Adrien:Üç iki bir başla. Havuza atlayıp hızla yüzmeye başladım.

Sonuç ben kazandım. Çok az bir farkla.

-Yenileneceğini söylemiştim.

Adrien:yinede eğlenceliydi.

-Hasta olmasam iyidir. Kaç saattir burdayım.

Adrien:O zaman hemen sıcak duşa gir hiç bir şey olmaz. Bende sana nane limon getiririm.

-Nane limon sevmem.

Adrien:Hasta olmak istemiyorsan içersin.

-Of ya of.

Havuzdan çıkıp soyunma odalarını olduğu yere geldim. Orada duş alacak yerde vardı. Hemen duş alıp giyindim. Sonra da odama gidip kafama kadar yorganı cektim nane limona ne gerek var bir uyursam geçer hiç bişeyim kalmaz.

Adrien'in Dilinden
Marinette'in odasının kapısını çaldım. Ses gelmeyince girdim. Marinette yorganı kafasına çekmiş uyuyordu.Bu sıcakta yorganla uyumak pek hayra alamet bişey değildi. Ateşine baktım. Ateşi vardı. Yorganı üstünden çekip aldım.

Marinette:Üşüyorum ben ya.

Marinette'in anlına ıslak bez koydum. Ajummaya çorba yapmasını söyledim. Çorba içirip sonra ilaç içirecektim. Daha iyi olurdu. Umarım. Çorba olunca çorbayı zar zor içirdim. Sonra ateş düşürücü ilaç içirdim. Sonra uykusuna devam etti. Bende ateşi düşene kadar alına ıslak bez koydum. En sonunda ateşi düşmüstü.

Nasıl bir bölümdü?

Pek içime sinmedi.


Görüşmek üzere.

BİZ DE GÜÇLÜYÜZ(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin