Bridgeoaks Creek, Muzeul de Istorie
13 Noiembrie 2010
-"ghhrrrr" Aici Vulturul Auriu. Aproape am reusit sa tai geamul. Terminat. "grrhhh"
-"grrhhh" Receptionez Vulturule. Nu uita de sistemul de securitate care se activeaza cand ridici Oul Fabergé de pe piedestalul sau. Trebuie sa fii foarte rapida si sa inlocuiesti oul cu piatra pe care ti-am dat-o. Terminat. "grrhhh"
- "grrhh" Reaminteste-mi, de ce trebuie sa furam oul asta, Dragonule Argintiu? Terminat. "grrhh"
- "grrhh" Seful nostru, Dante, ne-a cerut asta insistent de cateva luni bune. Stii ce se intampla daca nu facem ce ni se ordona. Terminat. "grrhh"
- "grrhh" Si totusi, pentru ce ii trebuie un ou impodobit? Terminat. "grrhh"
- "grrhh" Unu, ne e doar un ou impodobit, este un ou placat cu aur si foarte multe diamante, rubine si alte pietre pretioase. Doi, la un moment dat am surprins o discutie intre Dante si un ajutor de-al sau, in care ajutorul sau ii spunea ca daca poate sa puna mana pe oul asta, il poate vinde foarte scump pe piata neagra. Terminat. "grrhh"
- "grrhh" In fine. Am reusit sa tai geamul vitrinei. Acum ce urmeaza? Terminat. "grrhh"
- "grrhh" Indeparteaza usor oul si pune foarte rapid in loc piatra. Terminat. "grrhh"
- "grrhh" Ce piatra? Terminat. "grrhh"
- "grrhh" Piatra pe care ti-am dat-o inainte sa plecam de la sediu. Terminat. "grrhh"
- "grrhh" Aahhh, acea piatra. Umm...daaa...cred ca am uitat-o pe birou. Terminat. "grrhh"
- "grrhh" Poftiiim? HHMMM...pune statia radio in loc si intoarce-te cat de repede poti. Cred ca am auzit pasi in apropiere. Terminat. "grrhh"
- "grrhh" Ok. Asteapta-ma pe acoperis, urc imediat. Terminat. "grrhh"
- "grrhh" Bine, grabeste-te dar sa ai mare grija! Terminat. "grrhh"
Din cate stiu eu, Vulturul Auriu a urcat pe acoperis si a gasit-o pe Dragonul Argintiu. Au pus oul intr-o servieta, iar cand s-au intors spre masina, a aparut o echipa de politie si le-a arestat. Cat despre Dante, se spune ca inca isi continua afacerile murdare.
Poate va intrebati de unde stiu eu lucrurile astea, oare am fost acolo? Nu. Dar tatal meu conducea echipa de investigatie, care le-a prins, si mi-a povestit totul. Nu am inteles prea multe atunci, aveam doar sapte ani, dar din acel moment am stiut ca vreau sa devin detectiv, asa ca el.
Ohhh, aproape ca uitasem...Buna, sunt Alex Fox, iar ceea ce urmeaza sa va povestesc este aventura vietii mele.
CITEȘTI
Crima din Bridgeoaks Creek
Mystery / ThrillerTotul se schimba cand o crima are loc in orasul Bridgeoaks Creek. Trei adolescenti pornesc pe urmele criminalului: Alex Fox, Luca Miller si Phillip Diaz. Ceea ce urmeaza sa afle le poate schimba radical vietile.