CHAPTER 32

353 54 13
                                    

"Ni rumah Wonwoo kan?" Soal Hyunji.

"Haah, saya ambik Hyun sekejap iya. Awak nak tidur dengan kami tak? Saya dah minta kebenaran appa awak"

"Huh? Bila awak call dia? Ta-k takpe lah lagipun kita takde apa-apa hubungan sekarang. Kita kan dah cerai" ujar Hyunji sambil melihat keluar tingkap kereta.

"Kalau macam tu terpulang pada awak" balas Soonyoung yang mungkin sedikit terkilan dengan kata-kata wanita tersebut. Walaupun Hyunji sudah memaafkannya tetapi dia masih tidak dapat melupkan hal itu.

Aku salah cakap ke tadi? Getus hati wanita itu.

"Appa!" Jerit Soonhyun selepas melihat kelibat ayahnya.

"Iya Soonhyun, Wonwoo thanks untuk harini. Nanti aku belanja kau ya?"

"Eh takpayahlah, ermmm hoshi kalau kau macam ada terdengar pertanyaan atau pujian dari Hyun, sila abaikan iya?" Ujar jejaka tersebut sedikit ragu-ragu lalu mereka berdua duduk di kerusi yang berada di hadapan rumahnya.

"Eh asal pulak?"

"Erk sebelum tu aku nak minta maaf sebab"

"Appa jom balik, harini best sangat tau appa! Jomlah balik. Btw bye unlce Won and thank you. Sayang uncle Won" ucap Soonhyun lalu dia mencium pipi Wonwoo sebelum berlari ke kereta.

Dua jejaka kacak itu tersenyum melihat telatah Soonhyun yang manja.

"Apa kau nak cakap tadi Won?"

"Erkk nantilah aku cerita. Baliklah mesti letih kan?"

"Ermm oky, thanks Won untuk harini"

"Sama-sama" senyum Wonwoo sedikit kekok. Matilah kau Jeon Wonwoo.

~~♡~~

"Eh eo-aunty Hyunji pun ada?" Ucap Soonhyun senyum.

"Iya, aunty rindukan Soonhyun sebab tulah aunty ada kat sini btw kenapa aunty dengar macam lain je huruf first tu?"

"Erkk takdelah aunty, Hyun exicited je. Appa cakap nak cerita pasal Eomma harini" sengih Soonhyun.

"Eomma? Owh yeke" Wanita itu terus memandang Soonyoung disebelahnya.

"Aunty, boleh tak aunty tidur rumah Hyun malam ni? Hyun rasa tak boleh tidurlah"

Mereka berdua tersentak mendengar pemintaan anak kecil itu.

"Kwon Soonhyun, apa cakap macam tu? Selama ni oky je appa tengok Hyun tidur. Lagipun mesti aunty Hyunji tak selesa tidur kat rumah kita" kata Soonyoung dengan suara yang agak tegas tetapi dalam diam dia tersenyum suka.

"Kenapa pulak? Aunty Hyunji boleh je pakai baju eomma daripada appa jadikan baju tu bantal-"

"Kwon Soonhyun diam sekarang. Kalau tak appa tak akan cerita pun pasal eomma"

"O-oky"

"Bantal apa Soonhyun?" Soal Hyunji yang cuba menahan ketawa.

"Please Hyunji, jangan percaya dengan kata-kata dia. Btw awak nak ke ni?"

"Please auntyy! Hyun janji Hyun akan ikut cakap aunty"

"Ermm kalau macam tu"

ⓒⓞⓝⓣⓘⓝⓤⓔ

Thanks sebab baca 😃

Vote and Comments 😁

 [✔] sᴇᴄᴏɴᴅ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ғᴏʀ ᴜs || ᴋᴡᴏɴ sᴏᴏɴʏᴏᴜɴɢWhere stories live. Discover now