Εισαγωγή

197 15 11
                                    

Αυτή είναι η πρώτη μου απόπειρα να γράψω εφηβική φαντασία, ωστόσο δεν ξέρω αν θα μου βγει έτσι. 

Η Εμμα είναι ένα κορίτσι δέκα χρονών που μετακομίζει σε ένα νέο σπίτι με τρεις φίλους με τους οποίους γνωρίζεται από το ορφανοτροφείο στο οποίο μεγάλωσε. Μια νέα ζωή την περιμένει, ωστόσο φοβάται λίγο το μέλλον. Πρόκειται για μια καλλιτεχνική και ευαίσθητη ψυχή, όμως το μόνο που την ενδιαφέρει προς το παρόν είναι να περνάει καλά με τους φίλους της. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ίδια, οι τρεις κολλητοί της Χρήστος, Γεράσιμος και Έλενα, η κηδεμόνας τους Σίσυ η οποία τους υιοθέτησε και κάποιοι νέοι φίλοι και γείτονες. Απολαύστε το και ελπίζω να σας αρέσει και να δείξετε κατανόηση, γιατί το έγραψα σε μια περίοδο που δεν είχα καθόλου έμπνευση και έχει και πολλά ιδιαίτερα θέματα.

Προηγούμενος τίτλος/εξώφυλλο:

⚠️ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν διαβάζετε αυτό το βιβλίο από site όπως το teenfic

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

⚠️ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν διαβάζετε αυτό το βιβλίο από site όπως το teenfic.net, να ξέρετε πως ένα τέτοιο site είναι παράνομο, παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων του Wattpad και πολύ πιθανών να περιέχει κακόβουλο λογισμικό το οποίο ενδέχεται να βλάψει τη συσκευή σας . Διαβάστε αυτό το βιβλίο από τη σωστή ιστοσελίδα, στο προφίλ μου ElliPam91 στο Wattpad.

Εγώ, η Έλλη Παμπάλου, ως μοναδική κάτοχος του προφίλ ElliPam91 και συγγραφέας του παρόντος βιβλίου, δηλώνω ότι ΔΕΝ δίνω τη συγκατάθεση μου για να δημοσιευθεί το βιβλίο μου σε οποιοδήποτε άλλο site πέραν του Wattpad.

Αν αντιληφθείτε ή πέσετε θύμα οποιασδήποτε τέτοιας απάτης, μπορείτε να κάνετε καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο παρακάτω link:

https://www.lawspot.gr/nomika-nea/kataggelia-gia-egklimata-kyvernohoroy-nea-ilektroniki-ypiresia-meso-govgrLawspot

Το Ημερολόγιο της ΈμμαςWhere stories live. Discover now