ЯнгЯнг стенеше неудържимо, докато Шяоджун движеше пръстите си по дължината на члена му, а едновременно с това Хендери се беше притиснал към гърба му и целуваше раменете му.
- Янги. - Хендери прошепна срещу ухото му преди да захапе меката част. - Кой искаш пръв, хм?
Преди да може да отговори, Шяоджун погълна устните му. Направо изпиваше дъха му, Янг стоеше отпуснат между двете момчета, оставяйки ги да правят с него каквото си искат.
Хендери го обърна към себе си, предърпвайки го в скута си, карайки ЯнгЯнг да го обкрачи. Членовете им се срещнаха, отърквайки се леко един в друг, карайки Янг да изскимти тихо.
- Толкова си сладък и невинен. - Шяоджун поставяше целувки по задната част на врата му. - Иска ми се да те съсипя.
Янг изстена гърлено.
- Хмм, но на теб това ще ти хареса, нали? - Шяоджун вкопчи пръстите си в косата му и дръпна главата му назад, за да може да види лицето му. - Толкова си не устоим.
Той се подсмихна и срещна погледна на Хендери.
- Какво ли да му направим? Как мислиш Хендери?
В следващия момент всичко изчезна.
ЯнгЯнг разтвори очите си, дишаше тежко. Бе потен, беше му толкова горещо.
Отново за поредна вечер имаше мокри сънища за Хендери и Шяоджун. От известно време бе влюбен в тях. В началото не ислаше да си го призне, но в крайна сметка залъгваше единствено себе си. Харесваше и двамата толкова много, но се опитваше да загърби чувствата си.
Хендери и Шяоджун бяха заедно от почти година. ЯнгЯнг нямаше нищо против това, харесваше му да вижда двете момчета заедно. Цялата работа бе, че той не искаше да е само с единия, а и с двамата. Искаше да бъде част от връзката им.
Абсолютно осъзнаваше, че това бе абсурдно. Двете момчета нямаха да се съгласят на нещо подобно, сигурно шяха да го помислят за побъркан. За това предпочиташе да си мълчи и да се опитва да игнорира чувствата си.
Но ставаше все по-трудно.
От известно време имаше мокри сънища за тях. В началото не бяха често, но на последък ги сънуваше все повече и повече.
Събуждаше се през нощта или рано сутрин с препускаше сърце и запъхтяно дишане. Разбира се това бе придружено и с болезнена ерекция.
ČTEŠ
Sweet Dreams | Boyxboy One Shot
FanfikceЯнгЯнг е влюбен в двамата си най-добри приятели Шяоджун и Хендери, които вече имат връзка един с друг. Янг отчаяно се опитва да игнорира чувствата си, но е трудно, когато всяка вечер сънищата му са за двете момчета.