Adrien'in dilinden
- Marinette iyi misin?
Marinette:İyiyim ben sadece beni yanlız bırak. Lütfen.
-Tamam. Odadan çıkıyorum. Orada durma yine ateşin çıkacak.
Marinette:Tamam çıkarım.
Rüyasında ne görmüştü ki?Çok kötü bir şey olmalı.
Acaba şimdi yanına gitsem çok kızar mı?
Tam içeri girecekken Marinette ile çarpıştık.
Marinette:Niye odama giriyorsun kapıyı çalmadan?
-Kapıyı çalmayı unutmuşum. İyi misin diye bakıcaktım.
Marinette: Gördüğün gibi iyiyim. 5dk içinde spor salonunda olun.
Felix'i bulup onunla birlikte spor salonuna gitmiştik. Temel dövüş calışmıştık. Pek yorucu değildi.
Marinette:Pek kullanacağınızı sanmıyorum ama babanız silah kullanma konusunda da ders vememi
İstedi.Adrien:Silah kullanmak mı-
Felix cümlemi tamamladı.
Felix:Çok havalı
Marinette:Silah odasını görmediniz galiba siz. Hadi gidelim.
Marinette oyun odasına girdi. Oyunlardan birini iktirdi. Sonra sifre girmeye başladı. Sonra bir kapak açıldı.
Marinette:Hadi ne bakıp duruyorsunuz inin aşağı.
Biz aşağı inmeye basladik Marinette kapıyı kapatı. Ve şifre girip kilitledi.Baya bir merdiven indikten sonra bir kapıya geldik. Önünde küçük bir sehpa vardı ustunde eldiven. Masanın örtüsünde
"Silahlara eldivebsiz dokunarız yandınız demektir.
Marinette "
Yazıyordu. İkimizde Marinette'e baktık.Şirince gülümsedi.
-Eldivenleri giyin hadi. Kendi bir çift eldiven almış giyordu bile.
Tuhaf tuhaf ona bakınca
Marinette:Her gün bu silahları silcem diye uğrşama ben. dedi.
Elerimize eldivenleri giydik. Bu eldivenler siyahtı. Kocaman bir odaya girdik. Baktığınız her yerde farklı farklı silahlar vardı. Bir tarafta da boydan boya çekmece ile kaplıydı.Çekmeceler yeşil ve siyah renklerindeydi. Havalı görünüyordu.Çekmecelerin birini açtı açmak için şifre girdi. Çekmeceden iki silah çıkarıp elimize verdi.
Marinette:Oyuncak değil onlar dikkatli olun.
Felix:Oyuncak olmadığını biliyoruz heralde.
-Nerede çalışacağız?
Şimdiye kadar fark etmediğim kapıyı gösterdi.
Marinette: Orada atış yapmak için oda var.
Marinette kapıya doğru gitti ve kapıyı açıp içeri girdik. Arkasından biz girdik. Devasa büyüklükte bir odaydı. Atış yapmak için çok iyiydi. Hedef tahtaları falan vardı. Silahı nasıl tutmamız gerektiğini ve bir kaç bilgi daha gösterdi.
Atış yapmayı deniyorduk. İlk önce Felix attı. Duvara çarptı.
Marinette:İyi hedef al.
Bir daha attı. Hedef tahtasının kenarında bir yere gelmişti.
Marinette:İlk deneme için iyi sayılır. Sonra ben atış yapacaktım ki Marinette dur dedi.
Marinette:Silahı sağlam tut. Kendinden emin ol. Silahın ucu titremezsin.
İlk denemede bende tuturamadım. Sonra hedef tahtasını tuturmuştum. Saatlerce çalışmıştık. En sonunda silah kullanmayı baya öğrenmiştik.
Marinette:Bakın şimdi.
Gözlerini kapattı ve tetiğe bastı. On ikiden vurmuştu. İkimizde şaşkınlıkla Marinette'e bakıyorduk.
Marinette:Ağzınıza sinek kaçacak.Çalışmada bitti.
Odadan çıktık. Marinette silahları yerine geri koydu. Odalardan çıktık.Oyun odasına çıktık. Marinette kapıyı kilitleyip üstüne oyunu Geri iktirdi.
Marinette'in dilinden
Düşünmem gereken şey kötü geçmişim değildi. Bir kaç gün sonra benim onur konuğu olduğum bir balo düzenleniyordu.Bu balo asla unutulmayacak bir balo olacaktı. Kara kartalın balosuydu çünkü. Bu balo diğerlerine göre biraz farklı geçecekti. Asla unutulmayacak bir balo olacaktı. İşte bunu düşünmeliyim . O Alexander'in bana yaptıklarını değil.
Nasıl bir bölümdü?
Biraz kısa mı oldu ne?
Baloda farklı ne olacak acaba?
Yeni bölümlerde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ DE GÜÇLÜYÜZ(Tamamlandı)
AzioneMarinette: İlk önce dövüş kurslarına gittim. Karate kurslarına gittim. Kara kuşağım var. Sokak dövüşlerine gittim. Boks öğrendim. Sonra Bir çok barda koruma olarak çalıştım. Kazandığım parayla bir kaç Motor aldım. dövme yaptırmamada çok kızar. So...