AshGdy chłopak po raz pierwszy i Ciebie nocował dowiedziałaś się, że kocha on spać do późna.
W żaden sposób nie mogłaś go dobudzić, a gdy już Ci się to udało, to rzucał w Ciebie "jaśkami" i przekręcał się na drugi bok szczelnie przykrywając kołdrą.Gdy jaśnie królewicz raczył wstać był wielce zły, że nie dałaś mu się wyspać.
*
Chłopak bywa często bardzo leniwy; zdarza się, że całe dnie spędza leżąc i czytając książkę lub przeglądając internet i grając w jakąś "gierkę".
Ciężko jest więc wyciągnąć go gdzieś na miasto, lub przynajmniej na spacer.
Jeśli już, to gracie w karty lub po prostu rozmawiacie ze sobą.
***
Eiji
Z racji, że dzielicie razem podobne zainteresowania, najczęściej spędzacie czas na wspólnym oglądaniu animców.
Pożyczacie też sobie nawzajem mangi.
***
Sing
Spędzacie razem czas w naprawdę bardzo różny sposób, choć ostatnio prawie cały czas gracie u niego w domu na konsoli.
***
Blanca
Mężczyzna często zabiera Cię do teatru, ale jeśli już zostajecie w domu, to oglądacie razem w telewizji jakąś komedię romantyczną.
***
Bones
Często chodzicie "na rowery" i zdarza się, że bierzecie ze sobą Alex'a.
Jeździcie wtedy bez większego celu po mieście zahaczając przy okazji o jakąś kawiarnię by kupić gofra lub loda.Najczęściej zatrzymujecie się na placu zabaw żeby posiedzieć na huśtawkach i pogadać na mniej, lub bardziej ważne tematy.