Bölüm Şarkısı: Keti ft. Model - Hayat Böyle
———20-25 dakika sonra ileride bir benzinlik göründü.
"Orkun, şurada dur da su falan alalım oğlum. Dilim damağım kurudu."
Orkun sağa sinyal verip benzinliğe döndüğünde Aysun Teyze ve annem markete girdiler. İrem de Ebru'yla birlikte tuvalete gitti.
Ahmetler bizden geride oldukları için buraya girdiğimizi henüz görmemişlerdi.
Ben de hava almak için arabadan indiğimde arabaya mazot doldurtan Orkun yanıma gelip arabaya yaslandı.
"N'aber?"
"İyi." dedim gülümseyerek. "Senden n'aber?"
"Benden de iyi." dedi gülümseyerek. "Sen gergin gibisin sanki. Bir şey mi var?"
"Yoo." dedim bozuntuya vermeden. "Böyle şeylere alışık olmadığımdandır herhalde."
"Anladım." dedi ve kolunu omzuma attı. "Annemler görmeden bir öpeyim mi?"
Güldüm.
"Orkun saçmalama. Camdan falan görürler kesin."
"Bir şey olmaz." dedi ve bana doğru eğildi. "Özledim seni. Günlerdir doğru düzgün zaman geçiremiyoruz."
"Ben de özledim." dediğimde dudağıma hızlı bir öpücük kondurdu.
Telaşla markete doğru baktığımda annemlerin kasada para ödediğini görüp rahat bir nefes verdim.
"İstanbul'da oturacağımızı söyledin mi annenlere?"
"Hayır, söylemedim. Bu akşam söylerim."
"Dönünce ev bakmamız gerek, eşya da."
"Benim stajım senin de okulun varken bunları nasıl yapacağız? Tatile kadar hazır olması gerek."
"Hiçbir fikrim yok." dedi ve bir süre durdu. "Babam bu sabah kahvaltıda 'size bir haberim var' dedi. İşle ilgiliymiş."
"Nasıl bir haber?"
"Bilmiyorum. Akşama kesinleşirmiş, o zaman söyleyecekmiş."
"Merak ettim şimdi."
"Abi, mazot tamam." Görevlinin sesiyle birlikte Orkun arabadan doğruldu.
"Ben parayı ödeyip geliyorum." Orkun yanımdan ayrılınca bizim araba benzinliğe girdi.
Ahmet önümde durup camı indirdi.
"Hayırdır?"
"Annemler markete girdi, arabaya da mazot aldık. Gelirler şimdi." dediğimde İrem ve Ebru tuvaletten çıkıp yanıma geldiler.
Annemler ve Orkun da marketten çıktılar.
Tekrar yola çıktığımızda annem ve Aysun Teyze kendi aralarında tanıdıklarını çekiştirirken ben de tam karşımdaki camdan yola bakıyordum.
Arada bir Orkun'la dikiz aynasından göz göze gelerek geçen yarım saatten sonra Samsun'a vardığımızda arabaları bir otoparka park ettik.
Biraz yürüyüp bir erkek giyim mağazasına girdiğimizde Orkun'a gömlek ve pantolon bakmaya başladık.
Bir süre gezindikten sonra bir siyah bir de lacivert kumaş pantolon; açık mavi ve bordo gömlek seçtik. İki kravat da beğendikten sonra güzel bir çift kol düğmesi seçtim Orkun'a.
Onların parasını ödedikten sonra hemen yan taraftaki mağazaya girdik. Burası yine erkek giyim yeri olduğundan sadece Orkun'a pijama takımı baktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
Fiction généraleMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...