Zdravo ja se zovem Aleksandar odlucilo sam da sebi preokrenem život dosta mi je bilo lencarenja i igranja pubg-a po ceo dan. Prvo sam odlucilo da odem u Pariz. Moj Yugo nije imao goriva pa sam otisao na benzinsku pumpu da natocim ali posto juga ide na benzin malo vise kosta. Krenuo sam do Pariza. Na svakoj granici sam cekao bar po tri sata i obicno dok bi cekao igrao bih pubg mobile ali ne! Ovog puta sam sebi rekao ne! I razmislio ovaj put je dug mogao bi na svakoj granici da otspavam bar po sat vremena tako sam i uradio na drugoj granici su me probudili policajci malko sam se uspavao ali su mi oprostili nastavio sam dalje i napokon sam stigao do Pariza. Prvo zbog cega sam dosao u Pariz i glavno je Ajfelova Kula. Prelepo svecko cudo jeste da ima guzve ali se isplati.Posto sam bas bio gladan od silnog putovanja otisao sam nesto da prezalogajim jeo mi se burek ali ga nije bilo posto je to tu u Parizu poznato kupio sam baget i nije esto sa vam kazem ali to sta sam video u pekari tako je lepa to je bila devojka u pocetku sam mislio da od nas dvoje nece biti nista ali to sto sam cuo to nikad necu zaboraviti ona prica srpski!!! Ja neverujem ako vas zanima rekla je mami da cim dodaje kuci da joj spremi sarmu za rucak. Pristao sam joj i pitao je kako se zove rekla mi je da se zove una ja sam joj rekao da sam sve devojke smuvao na istu foru ali ona je rekla e pa mene neces ja sam joj rekao pa necu ti si posebna ona se smeskala hahaha. Ja sam je pitao da li je iz srbije ona je rekla da jeste i da je dosla u Pariz da si malo promeni zivot a ja sam joj rekao pa bas sam i ja posao da si promenim zivot u put oko sveta. Ona me je pitala da li moze da podje samnom naravno ali da mora da ima sve papire da na granici nebude problema ona je rekla da nema nikakvih problem oko papira. Tako smo ja i Una krenuli na put oko sveta. Posle smo otisli do RUSIJE kada smo usli prvo je htela da proba rusku votku(VOTKA VOKA KARASO)
Otisli smo na votku i to nas je razbudilo za dalji put. Kasnije smo odlucili da odemo u kinu tamo nam je bilo tesko da se sporazumemo. Tu smo i prespavali i tu mi je rekla da prema meni oseca nesto vise prijatelja. Tu smo se poljubili. Sutra smo poceli da se vracamo kada smo stigli u beogradu smo se vencali i izveli srecno do kraja zivota. Hvala.
YOU ARE READING
put oko sveta
AdventureIstrazujem svet zivim zivot punim plućima. Slecem u Pariz i tu upoznajem osobu...