04

393 28 12
                                    

Hoi allemaal! Zoals jullie wel hebben gemerkt, zijn er wat weken geen hoofdstukken geweest! Ik zit op dit moment midden in mijn toetsweek, of eerder toetsweken.. Hierdoor moet ik heel veel leren, dus vandaar dat er even geen updates waren. Gelukkig heb ik de moeilijkste vakken inmiddels gehad, en dus heb ik inmiddels weer wat meer tijd! Veel plezier met het nieuwe hoofdstuk! Xx

Hoofdstuk 4

'Ik heb een verrassing,' glimlachte Frenkie. We waren al een ruim een uur aan het Facetimen samen met Mikky.

'Oh, vertel,' zei ik nieuwsgierig.

'Je wist natuurlijk al dat Mikky aankomende woensdag naar Amsterdam vliegt om een weekje te blijven, maar ik kom ook voor twee dagen mee.'

'Wat! Echt?'

'Ja, echt,' knikte hij.

'Hola, amigo's,' glimlachte Carel opgewekt toen hij naast me kwam zitten. 'Hoe is het in Barca?'

'Heel goed,' antwoordde Mikky meteen. 'En hoe is het met jou, Caar?'

'Het kan eigenlijk niet beter,' ik voelde hoe zijn arm om mij heen sloeg.

'Ik mis jullie wel echt hoor. Jij naar Barca en Matt naar Juve. Het is allemaal zo snel gegaan.'

'Gelukkig heb je mijn zusje nog naast je zitten. We schijnen veel op elkaar te lijken, dus dan hoef je me toch een stuk minder te missen,' lachend gaf Frenkie ons een knipoog.

Ik gniffelde.

Heb je het Frenk al verteld van die bloemen en het briefje dat erbij zat? schreef Carel op het papiertje.

Nee, dat wil ik hem nog niet vertellen was wat ik terug schreef.

Wat als Frenkie ook zoiets gekregen heeft? was zijn antwoord.

'Ik denk dat Mia jou iets moet vertellen, Frenk,' zei Carel.

Ik stuurde Carel een boze blik. Wat begreep hij niet aan "ik wil het hem nog niet vertellen"? Zo moeilijk was dat toch niet om te begrijpen?

'Mia, wat is er aan de hand?' Ik hoorde dat Frenkie bezorgd klonk.

Ik beantwoordde zijn vraag niet.

'Mia?'

'Frenk, heb jij misschien iets vreemds ontvangen?' begon Carel.

'Wat voor "iets vreemds"?'

'Een vreemd pakketje of zo.' Ik zag hoe hij en Mikky elkaar vragend aankeken en vervolgens hun hoofd schudden.

'Nee, hoezo?'

'Mia heeft gisteren bloemen gekregen van met een kaartje erbij waarop stond: "Ik weet wat er met Tristan gebeurd is. Zou hij nog leven? Voor mij een weet en voor jou een vraag",' vertelde Carel.

Ik zag hoe Frenkies gezichtsuitdrukking drastisch veranderde, maar hij zei niks en keek weg.

'Jezus,' zuchtte Mikky. 'Dat is nogal wat.'

RevengeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu