Κεφάλαιο Σαράντα Δύο - Χόρεψε Μαζί Μου

983 87 45
                                    


《Λοιπόν Μαρίνα τελικά να τα μαζεύω και να φύγω ;》ρώτησε σκεπτικός παρατηρώντας με την άκρη του ματιού απέναντι την Αφροδίτη να γνέφει αρνητικά .

Η θέση της ήταν δύσκολη τι να αποκρινόταν όταν εκείνος της συμπαραστάθηκε με αυτοθυσία κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης σε όλους τους τομείς.

Της ήρθε ξαφνική βέβαια η άφιξη του αλλα δεν το άντεχε η ψυχή της να τον στείλει σε ξενοδοχείο φάνταζε σαν να πρόδιδε έναν αδερφό που δεν είχε αποκτήσει.

«Μείνε για οσο θέλεις..» απάντησε τελικά απογοητεύοντας οικτρά την γιαγιά της που ξέσπασε ευθύς εναντίον της 《 Τρελάθηκες παντελώς Μαρίνα ; Είσαι παντρεμένη γυναίκα να σου θυμίσω ! Τι γνώμη νομίζεις θα έχει ο Κρίστιαν για όλα αυτά ; 》φώναξε σοκαρισμένη με την απερισκεψία της.

《Γιαγιά σε παρακαλώ είναι φίλος μου απ την Ελλάδα..εκείνος με βοήθησε όταν ήμουν μόνη σε έναν τόπο εχθρικό...εχω χρέος να τον φιλοξενήσω!》αντιτάχθηκε έναντι στην επίθεση που δεχόταν απ την πρώτη στιγμή.

《Χρέος έχεις μονάχα απέναντι στην οικογένεια που δημιούργησες κι όχι σε έναν φίλο..! Παρακάλα μην το μάθει ο άνδρας σου γιατί τότε..》

《Γιατί φοβάστε τόσο αυτόν τον άνθρωπο πια ! Κυρία Αφροδίτη με όλο το σεβασμό η Μαρίνα είναι μεγάλο κορίτσι !》σχολίασε εξοργίζοντας την ακόμη περισσότερο .

《Οφείλω νεαρέ μου τα σωστά να τα επικροτώ και τα σφάλματα να επισημαίνω ! Είμαι αίμα της κι ο Κρίστιαν πατέρας του μωρού λες εσύ να πάρεις εύκολα την θέση του ;》φώναξε έξαλλη .

《Γιαγιά ηρέμησε παρακαλώ θα πάθεις τίποτα!》

《Σαν τι Μαρίνα ; Οτι ήταν να πάθω το έπαθα ! Δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά απ εσένα ιδιαίτερα αυτην την περίοδο που γνωρίζεις τι περνάει..! Αλίμονο μας !》αναφώνησε αρπάζοντας απ την κρεμάστρα βιαστικά το λευκό παλτό της αποχωρώντας απο το σπίτι.

《Γιαγία περίμενε !!》φώναξε επι ματαίο εφόσον η ίδια βρισκόταν ήδη καθ οδόν με τον ανελκυστήρα μη μπορώντας να τους ανεχτεί.

"Τι κάνεις Μαρίνα ; Προδίδεις τον άνδρα σου που υποφέρει..! " άκουσε μια αχνή φωνούλα στο εσωτερικό της καρδιάς .

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Στα Άδυτα της Καρδιάς σουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora