Ahojky, tohle je jen (skoro) aktuální rychlovka, snad se bude líbit ;)
Ačkoliv... Tenhle nápad jsem měla v hlavě už od minulých Velikonoc... (Pardon, že jsem ho napsala až po roce a stejně pozdě 😅)
(Ohledně písničky v médiích se omlouvám, ale já prostě musela :D)
Věnováno @-_Steff_- jako poděkování za komentáře :)
Otevřel jsem oči, ale zase jsem je rychle přivřel kvůli ostrým slunečním paprskům, co proudily oknem přímo do naší ložnice. Zaslechl jsem Connorovy kroky a zase nějaký šramot. To bude určitě to, co mě vzbudilo. „Connie... Co děláš?" zakňoural jsem ochraptěle, celý rozespalý. Hluk ustal a matrace se vedle mě prohla. „Dobré ráno, Jamie," zašeptal mi do ucha a líbnul mě do vlasů Connie. „Víš, co je dnes za den?" zeptal se hravě a zatahal mě za vlasy. „Mgh, ne-e. A je mi to vcelku jedno, protože bych radši ještě spal, nejlépe v tvém náručí..." zavrněl jsem a přitiskl se k jeho hrudi. „To máš ale smůlu, já si chci hrát," uchechtl se a vstal z postele. Já nespokojeně zamručel a zavrtal se víc pod peřinu. Bohužel ne na dlouho, protože ji ze mě Con strhl. Zavrčel jsem a naslepo se po ní snažil šáhnout, marně. Slyšel jsem něco zašustit a za chvilku mě to polechtalo na boku. Pak na zadku, od kterého se to na chvilku vzdálilo a Prásk! mi přistála jedna štiplavá rána. A hned za ní další. „Hody, hody doprovody, dejte vejce malovaný..." začal Connor odříkávat koledu, a přitom mě švihal pomlázkou. F*ck! Já zapomněl, že jsou dneska Velikonoce! Hlavně, že jsem si kvůli tomu kupoval obleček zajíčka.
„Tak co, dostanu nějaké vajíčko?" zavrněl mi Connie do ucha poté, co skončil s koledou, odhodil pomlázku a lehl si za mě. „Mm, ne. Vajíčko ti nedám, ale mám pro tebe trochu jinou odměnu," zazubil jsem se rozespale, ačkoliv mě tento lehký ranní „výprask" trošku probral. „Tak to jsem zvědavej," zamručel potěšeně a hravě mě kousnul do ramene. „A nedočkavej," kousnul trochu níž. „Takže být tebou, tak s tou odměnou přijdu dřív, než přijdu já s překvapením a jestli okamžitě nevstaneš, tak bude obsahovat i kýbl studené vody," řekl provokativně a opět mě kousnul. „Dobře! Už vstávám! Jen žádný kýbl s vodou!" vyjekl jsem a snažil se zmobilizovat a vyhrabat z postele. Con se jen začal pobaveně smát. Ví, co na mě platí.
„Zavři oči," přikázal jsem mu, když jsem šel do skříně pro igelitový balíček. „A neotvírej je, dokud nezmizím v koupelně." „A pak za tebou můžu přijít?" zeptal se zvědavě, ale stále s pobaveným úsměvem na tváři. „Ne, já přijdu zase za tebou," vytáhl jsem balíček a zabouchl se v koupelně. Shodil jsem ze sebe boxerky a spací triko (bývalo Connovo) a dal jsem si rychlou sprchu, během které jsem si vyčistil zuby. Roztrhl jsem igelit a vytáhl „obleček" zajíčka a lubrikační gel. Plug s ocáskem jsem pořádně omyl a pak jsem se věnoval tomu, abych se dostatečně roztáhl. Po nasazení ocásku, jsem si do vlasů dal čelenku s ušima. Škoda, že jsem si zapomněl vzít obojek, snad mi ho Pán před hraním nasadí. Mrknul jsem na sebe do zrcadla, vyhodil igelit do koše a vyšel jsem z koupelny.
„Říkal jsem si, že když se mi podařilo uplést takovou krásně tenkou a pružnou pomlázku, že bychom toho měli využít a ty Velikonoce si zpříjemnit," zazubil se na mě Pán od postele, na které ležela zmiňovaná pomlázka a v čele postele byla připravená kožená pouta. „Rád si s tebou zpříjemním Velikonoce, Pane," odpověděl jsem nadšeně a sehl se do dřepu, abych k němu mohl dohopkat. Snad to vypadá jako hopkání zajíce. Connie na mě potěšeně pohlédl a natáhl se pro obojek ležící na nočním stolku vedle dalších věcí. „Něco sis tu zapomněl, zajíčku," zavrněl svůdně a zapl mi obojek kolem krku. „Já vím, omlouvám se a děkuji, Pane," sklopil jsem omluvně pohled. „To nevadí," usmál se a podrbal mě mezi ouškama.
ČTEŠ
Jednodílovky by LM1520
RomanceRůzné jednodílovky, co mě napadnou. Varování: Nejčastěji to asi budou bxb povídky, tak homofobům vstup zakázán.