3#

1.6K 77 4
                                    

Beep beep beep beep

Jooj ne škola. 

,, Ugasi to sranjee." Luke se okretao po krevetu.

,,Ajmoo buđenjee!" Netko je uletio u sobu i razgrnuo zavjese.
,,Zakasnit ćete, već je 7:10."

Okrenula sam se da vidim tko je to. Dino. Mogla sam i misliti. Ne znam kad smo se vratili iz kluba, ali osjećam se pregaženo.

,,Što je s tobom? Ti nejideš na faks?" Rastezao se Leo.

,,Danas imam slobodno."

,,Super, onda ti kuhaš!" Derao se Leo za njim dok je izlazio.

,,Što se ti žališ, ti nisi ni kuhao jučer." Rekao je Luke.

,,Dajte, tišina čovjek ne može na miru ustati od vas." Mrmljala sam i ustajala. Pogledala sam ih. Obojica su još bili u krevetima. ,,Kupaona mojaa!" Zaderala sam se i poletjela u kupaonicu. Hehe.

,,Nee!" Čula sam iza sebe glasove. Ko im je kriv što nisu ustali. Na brzinu sam oprala zube, umila se, počešljala i obavila wc. Pred vratima su čekali Leo i Luke naslonjeni na zid. Pojurili su unutra, a ja sam otišla u sobu.
Tražila sam nešto, ne znam što samo da nije izgužvano i da ne smrdi. Našla sam kratku majicu i poderane traperice. Nadam se da nije prljavo negdje. Vani je sunčano pa sam na glavu stavila crnu šiltericu.

Uzela sam crni converse ruksak koji sam našla pod hrpom veša nakon dužeg traženja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Uzela sam crni converse ruksak koji sam našla pod hrpom veša nakon dužeg traženja. Dečki su se vratili u sobu. Leo još nije našao torbu. Što ću ja s njim? Luke i ja smo otišli na doručak. Složili smo si čokolino. Leo se vratio izmoren s crnim prašnjavim ruksakom.

,,Znate di je bio? Ispod tvog kreveta." Pogledao me. ,,Ne želiš znati što sve imaš ispod njega."

Skočila sam sa stolice. Možda je i udžbenik iz engleskog koji ako danas ne donesem dobit ću jedan. Opet. Sagnula sam pod krevet i... Jao. Koliko prašine. Metlom sam vadila stvari van. Opa tu mi je stari skejt. Puno odjeće koju sam bacila na neku hrpu, još odjeće, bilježnice. Ajme koliko dugo to stoji ovdje. Došla sam i do knjige s engleskog i matematike. Dva u jedan. Obrisala sam ih krpom, tj. Leovom pidžamom.

Vratila sam se u kuhinju i stavila knjige u ruksak.

,,Idemo zakasnit ćemo na bus." Rekao se Leo.

Brzinom munje sam pojela do kraja i stavila tanjur u sudoper. Bus nam dolazi petnaest do osam. Leon je već tamo. On nas nikad ne čeka. Nebi nas ni ja čekala da sam on. Prespori smo.

Svaki je svojim skejtom išao do stanice. Ja sam bila najbrža jer najbolje skejtam od njih. Stigli smo točno kad je bus došao. Skejt sam objesila na ruksak i ušla u bus. Bus je bio onaj američki žuti.

Sjela sam na predzadnje sjedalo k Noi. Na zadnje su sjeli Luke i Leon, na drugo predzadnje Leo.

Moja braća se druže s tom popularnom ekipom, pa su primili i mene. Dečki su zakon i prihvatili su me kao sestru jer su im moji zabranili da me iskorištavaju. Uglavnom svi su ženskaroši.

Life with boys ✓Where stories live. Discover now