6.Fejezet Varázslat

66 6 0
                                    

Reggel korán keltetek fel, bőven az indulásig volt még öt óra így a tanárok megengedték hogy, egy kicsit körbenézetek a városban. Még csodálkoztál is hogy sikerült ilyen korán felektned. Elkészültetek a lányokkal és már csak Ricky-re vártatok. Nemsokal később meg is érkezet és elindultatok a városba. Utatok előszőr egy szuvenires boltba vezetett. Bent rengeteg szép dolog volt így te is vettél valamit a családodnak. Anyukádnak egy szép hold alaku medált, apukádnak egy hamutartót, a két bátyádnak pedig egy - egy dísz tőrt ajándékba. Aztán megnéztétek a város főterét ahol fotozkodtatok egy párat. A te kedvenced a csoportkép volt. Utánna elmentetek egy cukrászdába ahol, vettetek pár finom süteményt. Te két felhőszeletet és egy csomag bonbongyöngyöt vettél de, nem eted meg mert, az útra tartogattad. Ekkor ránéztetek az órára még időben voltatok de, nem akartatok lekésni így elindultatok vissza a hotelhez. Ott aztán felmentették a szobáitokba és elpakoltátok azokat a dolgokat amiket vettetek. Aztán leültetek a társalgóba és elkeztetek beszélgetni. Az idő annyira elment hogy, már csak azt vettétek észre hogy, indulni kell. Mindenki elindult a hintóihoz. Bepakoltatok és elfoglaltátok a helyeiteket. Nem sokkal később már indulatok is az akadémiához. Alig vártad hogy ott lehes. Ami nem is csoda hisz végre közel kerültél az álmodhoz. Ahoz hogy, hatalmas varázsló lehes.

*****
Hogy telt a húsvét? Meséljetek!
Itt EnikKun3 köszönöm a figyelmet. Sziasztok.

A varázsló akadémia / A harc akadémiaWhere stories live. Discover now