Κεφάλαιο 27

245 14 0
                                    


Εχει περάσει πολύς καιρός απο εκείνο το βράδυ.Σήμερα είναι 25 Μα'ί'ου.Παρόλου που υποτίθεται οτι φτάνουμε στο καλοκαίρι ο καιρός δεν συμφωνεί με αυτό.Όλη μέρα βρέχει, σαν να πενθεί.Εγώ συμφωνώ μαζί του.Μόνο ο καιρός με κάνει να νιώσω τον πόνο που νιώθω και να μην ξεχνιέμαι.Στην σχολή πηγαίνω αλλα δεν προσποιούμε την χαρούμενη και την ζωντανή.Δεν είμαι τίποτα απο τα δύο και όλοι το έχουν καταλάβει αυτό.Η Μαρία είναι πάντα δίπλα μου.Απο το σπίτι δεν βγαίνω πλέον.Κάθομαι όλη μέρα στο παράθυρο μου κοιτάζοντας τον κόσμο και κρύβοντας τον εαυτό μου κάθε φορά που βλέπω κάποιον άγνωστο.Ο Ορέστης...Ο Ορέστης έφυγε απο το σπίτι του.Μου είπε η Μαρία οτι πήγε να μείνει στον Μιχάλη μέχρι να φύγει απο Ελλάδα.Στην σχολή ούτε με κοιτάει αλλα ούτε εγώ έχω το κουράγιο να τον κοιτάξω.Μετά απο εκείνη την νύχτα δεν ξανα μιλήσαμε.Απο την μία νιώθω τόσο μίσος γιατί αντί να μου μιλήσει ποσπάθησε να με απομακρύνει με τον χειρότερο τρόπο αλλα απο την άλλη δεν ξέρω αν θα μπορέσω να μην το χαιρετήσω για μια τελευταία φορά.

Η εξεταστική τελειώνει αρχές Ιουνίου και η Μαρία προσπαθεί να με πίσει να πάμε κάπου διακοπές.Εγώ εννοείτε οτι δεν θέλω,γενικά δεν θέλω να ξανά βγω απο το σπίτι ποτέ ξανά.Αυτές τις σκέψεις μου μου τις διέκοψε το τηλέφωνο.Ήταν η μαμά μου.

Α-''Μαμά μου τι κάνεις?''τηε είπα προσπαθόντας να φανώ καλά

Μ-''Καλά είμαι εγώ αγάπη μου.Χάθηκες,δεν μας παίρνεις πλέον ούτε ένα τηλέφωνο''είπε με παράπονο και είχε δίκιο.

Α-''Το ξέρω μαμάκα μου απλά έχω διάβασμα γιαυτο''της είπα ψέματα''Εσείς τί νέα?''

Μ-''Όπωε τα ξέρεις. Η καθημέρινότητα μας είναι η ίδια.Πότε θα μας έρθεις?''

Α-''Δεν ξέρω.Σίγουρα θα έρθω μετά απο την εξεταστικη αλλα δεν ξέρω για πόσο γιατί μπορεί να πάμε με την Μαρία διακοπές.Εσείς θα πάτε πουθενά?''

Μ-''Λέμε να πάμε με τους γονείς της Αννα (κολλητή της Μαρίζας) στη Κρήτη μαζί με τα κορίτσια''

Α-''Αντε ωραία.Λοιπόν μαμά μου να δώσεις φιλιά στον μπαμπά και το μικρό μου.''

Μ-''Ναι αγάπη μου.Να προσέχεις.Φιλιά''

Α-''Φιλια μαμακα μου.Σαγαπώ''

Η ώρα έχει πάει 7:00 .Όλη μέρα δεν έχω φάει τίποτα και δεν πεινάω κιόλας.Γενικά δεν τρώω καθόλου αυτές τις μέρες.Δεν μπορώ άλλο μέσα στο σπίτι και αποφασίζω να πάω μια βόλτα να πάρω λίγο αέρα να ηρεμίσω.

Περπατάω εδώ και ώρα και σκέφτομαι τι μπορώ να κάνω για να ξεχάσω και να μην πονλαω απο την μια θέλω να φύγει αλλα απο την άλλη θέλω να πάω αυτή την στιγμή και να του πώ πόσο πολύ τουν αγαπώ αλλά δεν έχω το κουράγιο να κάνω τίποτα απο τα δύο...

Ορέστη Pov

Ο-''Θα φύγω νωρίτερα.Δεν με κρατάει τίποτα εδώ.Θα πάω αύριο να δω τους δικούς μου και θα κλήσω τώρα τα εισητήρια για 1 Ιουνίου αν βρω.''είπα στον Μιχάλη

Μ-''Τι λές ρε?Απο Αύγουστο θα πάς Ιούνιο?Μην λές και εσύ βλακείες.Αρχικά δεν μπορείς να τα βγάλεις πέρα μόνος σου να δεν μάθεις να ζείς χωρίς την Αφροδίτη.Όλη μέρα είσαι με ένα ποτό στο χέρι και δεν κάνεις τίποτα άλλο.Θα μπορούσες να πας και να την βρείς και να της εξηγήσεις να τα βρέιτε και να μην φύγεις και αφήσεις πίσω ανοιχτές υποθέσεις.''

Ο-''Αφού δεν θέλει να με ξανα δεί είπε.Τέλος αυτό θα κάνω.Θα φύγω όταν είπα.'Η ε'ισαι μαζί μου ή όχι..''είπα βάζοντας το μπουφάν''Πάω μια βόλτα και μετά δεν θα γυρίσω θα πάω στους δικούς μου.Γεια''είπα και έφυγα χωρίς να τον αφήσω να πει τίποτα.

Θα φύγω και δεν πρόκειται να με κρατήσει τίποτα πίσω.Θα ακολουθήσω τα όνειρα μου και θα αφήσω και αυτή να κάνει το ίδιο.Ποιος θα το έλεγε οτι στην εταιρία που ήθελα όσο τίποτα με δεχτούν θα ήμουν τόσο λυπημένος που πάω αλλά αυτά έχει η ζωή.Μακάρι τα πράγματα να ήταν διαφορετικά αλλα η ζωή δεν μας πολυ συμπάθησε μωρό μου γιαυτο τον λόγο αποφάσισε να είμαστε χωριστά'' είπα κοιτάζοντας τον ουρανό...

Αφροδίτης Pov

Α-''Μακάρι τα πράγματα να ήταν διαφορετικά αλλα η ζωή δεν μας πολυ συμπάθησε μωρό μου γιαυτο τον λόγο αποφάσισε να είμαστε χωριστά'' είπα κοιτάζοντας τον ουρανό κάτω απο την βροχή

Α-''Μακάρι τα πράγματα να ήταν διαφορετικά αλλα η ζωή δεν μας πολυ συμπάθησε μωρό μου γιαυτο τον λόγο αποφάσισε να είμαστε χωριστά'' είπα κοιτάζοντας τον ουρανό κάτω απο την βροχή

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.



Καλή ανάγνωση❤️❤️❤️ Ότι θέλετε μπορείτε να μου γράψετε στα σχόλια...

Your choice (Greek)Onde histórias criam vida. Descubra agora