Hoofdstuk 6

23 0 0
                                    

Bram loopt het lab van lisselotte in. En? Vraagt bram nog iets gevonden? Lisselotte knikt, wat dan?
Eerst op de rest van het team wachten.
Als ze er zijn begint lisselotte praten. Ik heb het DNA onderzocht. En het is niet het bloed van Khalid. Wat?! Roept Bram verbaast uit van wie dan wel?! Er is nog iemand geweest. Weetje wie dat is? Nog niet, maar er hangen camera,s buiten. Goed zegt Carla Fenna en lisselotte Julie bekijken de camera beelden en evert en menno Julie gaan naar de rechtzaak toe en vragen aan mensen die daar werken of ze gisteren toevallig iets vreemd hebben gezien. En ik? Vraagt bram. Met jou wil ik even praten.
Als ze in het kamertje zijn begint Carla met praten. Bram, ik wil dat jij je voorlopig niet met de zaak bezig houd. Wat?! Je  staat op non-actief en ik weet dat je het niet leuk vind, maar als je persoonlijk betrokken bent mag je niet met de zaak bemoeien. Waar slaat dat nou weer op!!? Het is mijn broer ja!!! Ik zal hem koste wat het kost vinden met of zonder jullie!! Bram rustig nou, het is echt voor je eigen best wil. Ja, vast! Probeer mij maar tegen te houden!! Bram stamt boos haar kantoor uit.

Als Bram thuis komt gaat hij gelijk naar bed hij weet dan het nog maar vijf uur maar hij barst van de koppijn. Langzaam vallen zijn ogen dicht en voor hij het weet valt hij is slaap.

dromen zijn bedrog (moordvrouw)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu