Частина 10.Місія спасіння

198 13 0
                                    

 Ренді прокинувся від ще одного кошмару. Вовк у середині нього звав близнючку.

 Алекса в кімнаті не було. З вітальні долинали голоси Енді, Стіва і ще два. Напевно Пітера і Дерека.

 Спустившись зі сходів кяшлянув чим привернув до себе увагу. Минувши останню сходинку зігнувся навпіл від нереального болю. До нього підбігли Енді і Алекс і допомогли сісти на диван. До нього підійшов Дерек присів біля його ніг і спитав.

-Що ти зараз відчуваєш? Опиши.

- Таке відчуття ніби тисячі голок колють мене з середини- через силу проговорив хлопець.

-Рену б'ють струмом. Боюсь до завтра не витримає ні вона ні він.- виніс свій вердикт Хейл молодший.

-Аааа- нова хвиля болю накрила Ренді. Його очі стали яскраво-жовтого кольору, на руках з'явилися кігті а на зубах ікла. Енді не міг дивитися як його брат страждає. Взявши його за руку забрав стільки болі скільки зміг.

- Ми не впевнені скільки мисливців напало на Рену і скільки їх всього.- почав говорити вічно хмурий Дерек.-Я маю знайомого істинного альфу, впевнений він  допоможе.

-І хто він?- Алекс  скептично подивився на Хейла.

-Скотт Маккол.

Очі двох Рівера стали як по п'ять копійок.

          *                *                *

Через пів години в будинку Рівера зібралося ще п'ятеро чоловік.

Сккот Маккол- істинний альфа, Ліам Данбар- його бета, Малія Тейт- перевертень койот, Стайлз Стілінскі- людина та Кріс Арджент- мисливець.

Познайомившись один з одним, почали розробляти план.

Невідомо звідки Стайлз приволік схему приміщення де орієнтовно тримали Рену. По плану першими заходять Ліам і Алекс вирубають першу лінію оборони. Далі за ними входять Стівен, Малія і Пітер розчищають шлях до підвалу. Скотт, Енді і Дерек забирають Рену, та виводять на вулицю де їх чекає Кріс у машині. Стайлз і Ренді лишаються в дома. Ренді через зв'язок не зможе нормально битися, а Стілінскі буде дивитися за ним у відсутність зграї.

                                                                          *               *             *                                                  

Настав час рятувальної місії. Ренді пообіцяв Скотту, що не вб'є Стайлза, а Макккол в свою чергу, що врятує його сестру.

На жаль здавалося ідеальний план не спрацював. Ліам і Алекс першу лінію охорони. Данбара поранили. Малія, Стівен і Пітер не встигли їм на допомогу ледь змігши відбити атаку сімох мисливців. На щастя тих хто мав би йти по Рену всі бійці пішли захищати споруду залишивши підвал без охорони. Скот і Ренді зняли ледь живу дівчину з електричної стінки. До виходу їм не дали дійти четверо озброєних бійців. Та  де не візьмись з'явись Кріс і перестріляв усіх  давши їм прохід.

Важко дихаючу дівчину посадили в машину. Поки вони їхали Енді намагався дістати кулю щоб почати зцілення дівчини. Слава Богу йому це вдалося.

Коли зграя дісталася до дому Ренді кинувся обіймати сестру і мов невірячи шепотів ,,Жива, жива". На, що вона втомлено відповіла:

-Жива- і втратила свідомість. 

           

ЗграяWhere stories live. Discover now