• Draco Lucius Malfoy •

520 38 16
                                    

27 Haziran 2020 Cumartesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

27 Haziran 2020 Cumartesi

06.35

"Bay Malfoy lütfen sakin olur musunuz?"

"İçerde ki benim oğlum. Nasıl sakin olmamı bekliyorsunuz?"

"Unutmayın ki içerde ölen iki çocuğun da bir ailesi var Bay Malfoy. Lütfen güvenlik şeridinin arkasında kalın ve oğlunuzun sorgusunun bitmesini bekleyin."

Bayan Skeeter başını ovalayarak görevli memurlardan birinin yanına yaklaştı. Bir grup ergenle uğraşmanın baş ağrıtıcı olacağına emindi ve bir de onların ebeveynleriyle uğraşmak istemiyordu.

"Aileleri uzakta tutun. Şımarık çocuklarına ek olarak bir de onlarla uğraşmak istemiyorum."

"Elbette efendim."

Memur yanından uzaklaşırken o da derin bir nefes alıp Nightjar'a girdi. Öğrenciler endişe ve korkuyla otururlarken sıranın onlara gelmesini bekliyorlardı.

"Şimdiye kadar kimlerin sorgularını yaptınız?"

"Dean Thomas, Seamus Finnigan ve Cormac McLaggen."

Rolanda Hooch elindeki sorgu kayıtlarını Rita Skeeter'a verirken iki kadında öğrencileri süzdü.

"Cinayet aleti bulundu mu?"

"Evet. İncelenmesi için merkeze gönderildi. Öğrencilerin parmak izlerini almamız bittikten sonra karşılaştırmalar yapılacak."

Rita Skeeter vip localara doğru ilerlerken Rolanda Hooch da onu hemen arkasından takip ediyordu. Bir arada oturan gençleri başıyla işaret etti.

"Şüpheliler bunlar mı?"

"Evet. Okulda en fazla muhattap olduğu kişiler. Cormac McLaggen, maktulun Draco ile kavgalı olduğunu söyledi ve dediğine göre onu öldürmek için elinde yeterince neden varmış. Ayrıca maktülden hemen önce olay yerine girmiş ve uzun sürede çıkmamış."

"Ondan başka olay yerine giren birini gören var mı?"

"Hayır."

Rita Skeeter elinde ki dosyaları sallayıp gözlerini şüphelilerin üzerinde gezdirdi. Hangisinin katil olabileceğini düşündü, bir açık aradı. Ama hepsi üzgün ve yorgun hissediyordu. Ağlamaktan ve geceden beri burada olmanın verdiği yorgunlukla şişmiş gözleri boş boş etrafa bakınıyordu. Bu onlar için çok acı vericiydi. Arkadaşlarını kaybetmek. Bir ölüme sebep olmak.

"Draco Lucius Malfoy sıra sende."

Draco oturduğu yerden kalkarken göz yaşlarını elinin tersiyle sildi. Dün akşam yaşananlar onu fazlasıyla dağıtmıştı. Yavaş adımlarla arkadaşlarının yanından uzaklaşırken polislerin ona gösterdiklere yere oturdu. Karşısındaki iki kadını donuk bakışlarla dinlerken aklı hala başka yerlerdeydi, kalbi vicdan azabı ile çırpınırken kendisini toparlaması da oldukça zordu. Sonuçta iki arkadaşı da ölmüştü.

Who Is The Killer? || Dramione/Tomione AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin